Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 39 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

#1200
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 12:57:43
Je hebt gelijk. Death Magnetic zou ik zo ook niet willen. Maar deze valt nog alleszins mee!

Daar heb je gelijk in. Is een van de minst slechte  :-o Metallica opnames. Bob Rock heeft trouwens in mijn oren veel betere produkties op zijn naam staan maar als je met een ego als die van Lars Ulrich moet werken heb je het niet makkelijk. :wink: nopompom

Heb jij nou werkelijk veel winst met zo'n HD track? Ik heb er massa's van op mijn HD staan maar vind in de meeste gevallen de gewone remaster lekkerder. Krijg altijd het gevoel van gooi er een EQ over heen en maak er 24bit van en hopla weer een nieuwe CD. Dat Metallica hieraan mee wou werken is al een openbaring op zich by the way.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

#1201
"your milage may vary"...
Sommigen (zoals eerlijk gezegd de Metallica) zijn niet zo onderscheidend. Maar bij Eagels, Moody Blues (denk eens aan de leeftijd van die opname) en R.E.M. Is de HD versie echt een openbaring, je moet het echt zelf eens ervaren. Ik heb ook klassieke stukken (Beethoven's 5e bijv) waar ik veel mooiere "gewone" versies van heb. Ligt aan de uitvoering, en inderdaad de opname. Het is wel een beetje hit-and-miss. Maar het idee om je muziek gewoon te downloaden i.p.v. naar de winkel een schijfje te halen, dat is de toekomst. En als je dan voor dezelf prijs, of zoals bij HDTracks met de huidige dollarstand goedkoper, de HD variant kan krijgen...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

 :yes: :-)
'Images and Words' (spec. ed.) en 'When Dream and Day Unite' van Dreamtheater bij bol.com. Komen volgende week binnen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Totofan

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 12:59:17
Citaat van: Totofan op augustus 13, 2011, 09:59:18
Ik heb de volgende CD's aangeschaft:

Duch Invasion, en box van 10 cd's en 1 dvd, onder andere Q65, Kayak, Earth & Fire, The Cats, Golden Earings, The Shoes, Outsiders, The Motions Cuby & Blizzards, Sandy Coast.

Pink Floyd - Final Cut en Meddle.
Nightwish - Tales from the elvenpath
Saxon - Saxon en Power and the Glory.

Groet Marcel
leuk! Was die box in de aanbieding? Waar?
Enne: Meddle - fraai!! Je hoort die niet zoveel
Pieng....

Die box heb ik gekocht bij de Media Markt voor € 39,00 is de standaard prijs bij de Media Markt elders € 45,00.
Meddle stond lang op mijn lijstje, en kon de cd voor een mooie prijs kopen.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

drees62

Klinkt veelbelovend:

We already knew that at least one film was getting a 6K makeover before hitting a Blu-ray Disc, but before A Star is Born can even leave the studio, it's being trumped by Baraka. Hailed as a "transcendent global tour that explores the sights and sounds of the human condition like nothing you've ever seen or felt before," the film was shot in 70mm in 24 countries on six continents in order to provide breathtaking views of "wonders of a world without words, viewed through man and nature's own prisms of symmetry, savagery, harmony and chaos." All marketing hoopla aside, even Roger Ebert has exclaimed that this is in and of itself a "sufficient reason to acquire a Blu-ray player." In a separate review, the critics were flatly amazed by the visuals and the audio alike, and they blurted out the obvious by suggesting this as your de facto reference

Heb een stukkie gezien op de AV-NU in de "bioscoop" van Beter Beeld & Geluid (Garmt & Bjorn) vorig jaar en had me voorgenomen om deze ooit zelf op BR aan te schaffen. Was toen al zwaar onder de indruk van zowel beeld als geluid.
Vandaag binnen gekomen, binnenkort maar 's voor gaan zitten  HB

drees62

Vanmiddag ook nog even bij de MediaMarkt in Hengelo geweest, 5 voor € 20  pompom

drees62


Stadium III

Kijk mooi man

Ik heb vandaag u2 360 tour bijgekregen en Lord of war !

Ik heb nu nog Rambo 3 en 4 liggen die ik bubbel heb
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


Stadium III

Nee eigenlijk niet heb hem 1 keer gekeken en kon er niet warm van worden

Dus hij is nu met een collega mee  :-)
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


Vlearmoes

Citaat van: drees62 op augustus 17, 2011, 19:39:43
Klinkt veelbelovend:

We already knew that at least one film was getting a 6K makeover before hitting a Blu-ray Disc, but before A Star is Born can even leave the studio, it's being trumped by Baraka. Hailed as a "transcendent global tour that explores the sights and sounds of the human condition like nothing you've ever seen or felt before," the film was shot in 70mm in 24 countries on six continents in order to provide breathtaking views of "wonders of a world without words, viewed through man and nature's own prisms of symmetry, savagery, harmony and chaos." All marketing hoopla aside, even Roger Ebert has exclaimed that this is in and of itself a "sufficient reason to acquire a Blu-ray player." In a separate review, the critics were flatly amazed by the visuals and the audio alike, and they blurted out the obvious by suggesting this as your de facto reference

Heb een stukkie gezien op de AV-NU in de "bioscoop" van Beter Beeld & Geluid (Garmt & Bjorn) vorig jaar en had me voorgenomen om deze ooit zelf op BR aan te schaffen. Was toen al zwaar onder de indruk van zowel beeld als geluid.
Vandaag binnen gekomen, binnenkort maar 's voor gaan zitten  HB

ja deze zoek ik ook al een eeuwigheid   op DVD had ie al hele beste recensies
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

Citaat van: Vlearmoes op augustus 21, 2011, 13:11:04
Citaat van: drees62 op augustus 17, 2011, 19:39:43
Klinkt veelbelovend:

We already knew that at least one film was getting a 6K makeover before hitting a Blu-ray Disc, but before A Star is Born can even leave the studio, it's being trumped by Baraka. Hailed as a "transcendent global tour that explores the sights and sounds of the human condition like nothing you've ever seen or felt before," the film was shot in 70mm in 24 countries on six continents in order to provide breathtaking views of "wonders of a world without words, viewed through man and nature's own prisms of symmetry, savagery, harmony and chaos." All marketing hoopla aside, even Roger Ebert has exclaimed that this is in and of itself a "sufficient reason to acquire a Blu-ray player." In a separate review, the critics were flatly amazed by the visuals and the audio alike, and they blurted out the obvious by suggesting this as your de facto reference

Heb een stukkie gezien op de AV-NU in de "bioscoop" van Beter Beeld & Geluid (Garmt & Bjorn) vorig jaar en had me voorgenomen om deze ooit zelf op BR aan te schaffen. Was toen al zwaar onder de indruk van zowel beeld als geluid.
Vandaag binnen gekomen, binnenkort maar 's voor gaan zitten  HB

ja deze zoek ik ook al een eeuwigheid   op DVD had ie al hele beste recensies

Ik werd nieuwsgierig door het bericht van Andre dus zo pas even gedownload. Beelden zijn idd prachtig maar mij ontgaat verder geheel het nut van deze film. Heb er snel even door heen gezapt maar vond het ronduit slaapverwekkend. Heb er het geduld niet voor.

Gisteren Fast5 gezien. Ook grote onzin allemaal maar wel spektakel en lekkre w*ven.  :kwijl:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Het blazen van de turbo's en de wijven in zeer weing kleren zijn zeker een kijkhit ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES