Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

negotiata

Toen ik mijn marantz sa-11 had gekocht kreeg ik er 2 nieuwe lenzen bij en nieuw loopwerk.
Bij verkoop heb ik ze niet meegegeven.

Wat zou zoiets waard zijn ?

thanatos

#481
Ik overweeg een 2e hands Marantz PM11S1

Wie kan mij vertellen wat de huidig marktwaarde is ongeveer is.

Tot wanneer ze verkocht zijn en wat de laatste verkoopprijs was ?

Thnx

Edit : deze link kwam ik tegen. Tot het eind voor €2200,- ? is daar van uit te gaan ? http://tweakers.net/pricewatch/243461/marantz-pm-11s1.html

JohnWx

#482
Citaat van: thanatos op december 20, 2012, 09:46:44
Ik overweeg een 2e hands Marantz PM11S1

Wie kan mij vertellen wat de huidig marktwaarde is ongeveer is.

Tot wanneer ze verkocht zijn en wat de laatste verkoopprijs was ?

Thnx

Edit : deze link kwam ik tegen. Tot het eind voor €2200,- ? is daar van uit te gaan ? http://tweakers.net/pricewatch/243461/marantz-pm-11s1.html

Retail prijs was 3000 euro ja en 2de hands ? de helft

Tweakers totaal onbetrouwbaar met hifi maar die prijs zegt niks dat hij ooit voor 2200 is verkocht kon een inruil zijn demo plankmodel gerepareerde etc. etc.

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Bedankt, die gedachte had ik ook al met tweakers.

Ik ga er nog eens goed over na denken..  :wink:

JohnWx

Citaat van: thanatos op december 20, 2012, 11:24:29
Bedankt, die gedachte had ik ook al met tweakers.

Ik ga er nog eens goed over na denken..  :wink:

je kan zeggen markt ligt stil word alleen maar slechter dus wat is de uiterste prijs, en de mk3 komt of is al uit

Word een koopje succes  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Ron van D

Na een dikke tien jaar ben ik aan het overwegen een andere set luidsprekers aan te schaffen. Hoewel ik nog steeds zeer te spreken ben over de Driades denk ik dat ik zeker weer een stap voorwaarts kan met iets nieuws.

Uiteraard zou het mooi zijn als ik de Driades kan verkopen en het geld dat deze opbrengen te investeren in een nieuwe set. En dan nu de hamvraag: wie heeft er een idee wat ik voor een set Driade D-80, in zilverkleur met gebruikssporen zou kunnen vragen ? Of beter gezegd: wat zou iemand er wellicht nog voor willen geven ? (want vragen kan ik natuurlijk wat ik wil  :wink: ).

Marantz SR6005
Marantz DV7010
Driade D80
Solid HCM-2

Cobraatje

#486
Wat zou ik voor mijn Marantz PM 16, kleur zwart, kunnen vragen.
In 2011 nog volledig gereserviced en in goede staat.

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op december 30, 2012, 18:57:50
Wat zou ik voor mijn Marantz PM 16, kleur zwart, kunnen vragen.
In 2011 nog volledig gereserviced en in goede staat.

500 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg

Citaat van: John Wx op december 30, 2012, 20:09:18
500 euro

Erg weinig geld voor zo een tank van een versterker ....ik zou hem houden hoor  :-D
....sorry voor de twijfel  violent1
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: bramdg op december 30, 2012, 20:23:23
Erg weinig geld voor zo een tank van een versterker ....ik zou hem houden hoor  :-D
....sorry voor de twijfel  violent1

Maar meer is hij niet waard vandaag de dag en houden heeft geen nut voor hem hij zoekt iets met HT pass through

Dus moet je keuze's maken en die kosten 9/10 geld

Deze prijs is al een paar jaar net zoals sommige Accuphase 205/206 al 10 jaar 500 euro circa
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cobraatje

Citaat van: John Wx op december 30, 2012, 20:42:10
Of inruilen Cobra
Ik heb al mogelijkheden tot inruil John, maar als ik er een liefhebber blij mee kan maken doe ik dat liever.
Om het nog gekker te maken, ik heb mijn Marantz cd14 ook te koop gezet. Wat zou die waard zijn?
gr Marcel

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op december 30, 2012, 21:24:50
Ik heb al mogelijkheden tot inruil John, maar als ik er een liefhebber blij mee kan maken doe ik dat liever.
Om het nog gekker te maken, ik heb mijn Marantz cd14 ook te koop gezet. Wat zou die waard zijn?
gr Marcel

het word gekker  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SmauG

Citaat van: Ron van D op december 28, 2012, 16:14:22
Na een dikke tien jaar ben ik aan het overwegen een andere set luidsprekers aan te schaffen. Hoewel ik nog steeds zeer te spreken ben over de Driades denk ik dat ik zeker weer een stap voorwaarts kan met iets nieuws.

Uiteraard zou het mooi zijn als ik de Driades kan verkopen en het geld dat deze opbrengen te investeren in een nieuwe set. En dan nu de hamvraag: wie heeft er een idee wat ik voor een set Driade D-80, in zilverkleur met gebruikssporen zou kunnen vragen ? Of beter gezegd: wat zou iemand er wellicht nog voor willen geven ? (want vragen kan ik natuurlijk wat ik wil  :wink: ).

Mijn Driade D70mkII zijn gekocht en een jaar later ook weer verkocht voor €200,- waardevast dus iig.
Ik zou met de D80 inzetten op €250,- En dan hopen dat je iemand treft die ze kan waarderen.

WilliamB

#494
Wat is een Marantz PM11s1 nu nog waard ?
Weet iemand van welk jaar deze op de markt zijn gekomen ?

Groet,William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3