audiofiele portable voor 24/96 files

Gestart door Zoldar, maart 30, 2012, 13:42:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroNL

Citaat van: ReVision op april 08, 2012, 17:03:23
...Sandisk Sansa Clip+...
Cool! En 3 tientjes is niet duur!
En die kan je natuurlijk ook op de input van je autoradio aansluiten  :yes:
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Zoldar

Citaat van: ReVision op april 08, 2012, 17:03:23
Mensen nog nooit gehoord van de Sandisk Sansa Clip+ ?
Wordt o.a. op headfi en headphonia en nog een reeks andere websites gezien als een van de beste portable players.



Ultra Portable spelertje waar je gewoon .wav .flac. en vrijwel alle andere formaten op kan afspelen.
Verder zit er ook een zeer goede geluidschip in, een stuk beter als wat er in de ipods zit vergelijkbaar met Cowon audio spelers.

Je kan het geheugen uitbreiden met microSD kaart, zo heeft die van mij nu 4GB + 32GB SD.
Verder kun je er andere firmware op knallen namelijk rockbox waardoor de equalizer nog beter wordt en het geluid ook nog iets beter klinkt.

En hij kost geloof ik maar een eurotje of 30. Heb hem zelf al ruim een jaar in bezit en gebruik heb icm Shure SE535 oordoppen.

Daarnaast is er natuurlijk ook Cowon, maar die zijn een stuk duurder.


waaahhhhh!!!  vet!   HB HB

speelt ie ook high rez flac af?

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 08, 2012, 19:20:34

waaahhhhh!!!  vet!   HB HB

speelt ie ook high rez flac af?

De SanDisk Sansa Clip ondersteunt de volgende formaten: MP3, WMA, beveiligde WMA en Audible audio-bestanden


alleen het laatste ? ken ik niet

http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0084/sandisk-sansa-clip/pagina2/
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ReVision

Citaat van: John Wx op april 08, 2012, 19:50:54
30 met 8gb plus verzending

ik zeg doen


http://www.ebay.nl/itm/4GB-SanDisk-Sansa-Clip-Plus-MP3-Player-FM-Radio-8GB-Sandisk-Micro-SD-Card-/190638189930?pt=UK_AudioTVElectronics_PortableAudio_MP3Players&hash=item2c62ebed6a

Ik zal er alleen dan wel een kaartje van minimaal 16 of 32GB in doen aangezien hij met .flac bestanden zeer snel vol raakt. Ik heb er nu een 32GB kaartje in zitten en er staan bij mij +/- 60 albums op en dan is hij volledig vol.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

JohnWx

Citaat van: ReVision op april 08, 2012, 19:56:25
Ik zal er alleen dan wel een kaartje van minimaal 16 of 32GB in doen aangezien hij met .flac bestanden zeer snel vol raakt. Ik heb er nu een 32GB kaartje in zitten en er staan bij mij +/- 60 albums op en dan is hij volledig vol.

ja maar dan is hij geen 30 euro


dacht slim te zijn en dacht zal wel een app zijn voor Android voor flac, is er wel alleen 16bits ondersteuning  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ReVision

Citaat van: John Wx op april 08, 2012, 19:59:17
ja maar dan is hij geen 30 euro


dacht slim te zijn en dacht zal wel een app zijn voor Android voor flac, is er wel alleen 16bits ondersteuning  :|

Totaal 12GB voor 30euro is natuurlijk niet verkeerd. Je kan er alleen wat minder albums op kwijt.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

JohnWx

Citaat van: ReVision op april 08, 2012, 20:05:07
Totaal 12GB voor 30euro is natuurlijk niet verkeerd. Je kan er alleen wat minder albums op kwijt.

alleen ik ga het niet doen hou het wel bij mp3/wma op mijn gsm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Voor Android bestaat er wel een goeie flac (en alle andere lossless formaten) speler: Poweramp music player

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxmpz.audioplayer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYXhtcHouYXVkaW9wbGF5ZXIiXQ..

De unlocker kost 3.5euro of zoiets.

Ik weet nu wel niet zeker of deze High res files ook afspeelt.

ReVision

Citaat van: Exxar op april 08, 2012, 20:43:25
Voor Android bestaat er wel een goeie flac (en alle andere lossless formaten) speler: Poweramp music player

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxmpz.audioplayer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYXhtcHouYXVkaW9wbGF5ZXIiXQ..

De unlocker kost 3.5euro of zoiets.

Ik weet nu wel niet zeker of deze High res files ook afspeelt.

Feit blijft wel dat geen enkel Android toestel 24/96 bits ondersteund en daar brengt een App natuurlijk geen verandering in aangezien dat in de audiochip zit.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

Exxar

#26
En volgens het forum van die app worden die tracks zonder probleem afgespeeld.

edit: ze worden blijkbaar gewoon geresampled

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

yep een hele dooie mus als je voor 24/96 gaan wil gaan op je Android


Maar die Sandisk MP3 speler doet het wel  :-D van 30 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden