Nieuwe Marantz PM-11 en SA-11

Gestart door Pjotr27, april 29, 2012, 14:11:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pjotr27

Citaat van: 211 op maart 27, 2013, 22:31:50
Uhhh .. is er iemand op dit forum die daadwerkelijk van plan is de NA-11S1 te gaan kopen...??? Ben heel benieuwd (en velen met mij)

Zit een beetje in de twijfel erover.... Grootste nadeel is geen wifi... maar goed even wat testen afwachten of dat inderdaad zo is en of er eventueel een oplossing voor is...
Voor mij is het voordeel wel dat ik van 3 losse apparaten ( M2tech Young / Palmer / Pro-ject Streambox DS Net) naar 1 apparaat ga.
Heb al wel begrepen dat de app nog niet lekker werkt...

joep

Citaat van: 211 op maart 27, 2013, 22:31:50
Uhhh .. is er iemand op dit forum die daadwerkelijk van plan is de NA-11S1 te gaan kopen...??? Ben heel benieuwd (en velen met mij)

Helaas foute kleur. En te duur, ik heb het geld er niet voor over. Maar dat kan voor jou heel anders zijn natuurlijk.

Audiotic

Nou, ik ben overstag, heb 'm. Zwart, paste perfect. Bedraad, WiFi is echt geen optie, veel te storingsgevoelig. Bedoeld als "upgrade" van mijn vorige streamer, de Linn Akurate. Dat was een pure netwerkstreamer. De NA doet ook dienst als DAC en DSD speler. En heeft wat "speelopties" als filterinstellingen. Moderner dus. En zover ik het nu kan zeggen speelt hij op hetzelfde niveau als de Linn. Niet beter. Beetje anders. Wel is-ie erg mooi!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Oh ja, was een demo model van A10Audio (Amsterdam; fijne zaak overigens!).
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

211

Citaat van: Audiotic op mei 10, 2014, 21:52:47
Nou, ik ben overstag, heb 'm. Zwart, paste perfect. Bedraad, WiFi is echt geen optie, veel te storingsgevoelig. Bedoeld als "upgrade" van mijn vorige streamer, de Linn Akurate. Dat was een pure netwerkstreamer. De NA doet ook dienst als DAC en DSD speler. En heeft wat "speelopties" als filterinstellingen. Moderner dus. En zover ik het nu kan zeggen speelt hij op hetzelfde niveau als de Linn. Niet beter. Beetje anders. Wel is-ie erg mooi!

Veel plezier!!!!  Vanaf dag 1 ben ik al verknocht aan de NA-11.....
Zolang je maar geniet....

bert50

Ik wil hem ook niet meer missen wat een fijn klinkende speler erg mooi

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Audiotic

Na een paar weken hier met al heel wat speel-uren wordt ik alleen maar blijer van 'm. Wat een mooi apparaat, wat een genot!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

xander32

Citaat van: Audiotic op juni 11, 2014, 20:57:57
Na een paar weken hier met al heel wat speel-uren wordt ik alleen maar blijer van 'm. Wat een mooi apparaat, wat een genot!
Hoe staat het onderwijl met diens bediening; daar was in het begin, toen die net op de markt was, nog wel het e.e.a. om te doen.

Als ik de gebruikersreviews en "deskundigen"-reviews volg, schijnt de NA11 idd. een erg fraaie streamer te zijn.

QuattroNL

En speelt ie nu eigenlijk gapless?
Da's voor mij altijd wel een dealbreaker (alsof ik in de markt zou zijn voor dit apparaat  clown1)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

bert50

Jazeker gapless speelt prima ik speelt nu met een Samsung tablet pro met bubleupnp gaat als de brandweer

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jazzman

Waarom hebben jullie het hier over de NA11, terwijl het topic anders aangeeft?











bert50

Je heb helemaal gelijk sorry

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jazzman

 :-D ik had gehoopt hier iets te vinden over een SA11-s4 oid met DSD dac  :yes:

Als deze komt, dan staatie zeer hoog op de lijst

211

Citaat van: xander32 op juni 12, 2014, 07:12:45
Hoe staat het onderwijl met diens bediening; daar was in het begin, toen die net op de markt was, nog wel het e.e.a. om te doen.

Als ik de gebruikersreviews en "deskundigen"-reviews volg, schijnt de NA11 idd. een erg fraaie streamer te zijn.

De bediening is niet veranderd sinds het "begin"... Voor mij minder relevant, het gaat mij om het geluid
Zolang je maar geniet....

xander32

Citaat van: 211 op juli 02, 2014, 23:51:53
De bediening is niet veranderd sinds het "begin"... Voor mij minder relevant, het gaat mij om het geluid
... een component kan nog zo goed klinken, maar als deze niet fatsoenlijk valt te bedienen komt die er bij mij niet in. Maar dat betreft een persoonlijke vereiste.

Daarnaast zou m.i. in deze prijsklasse de bedienbaarheid helemaal geen issue mogen zijn.