6007 aansluiten zonder hdmi

Gestart door bart53, december 29, 2012, 21:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: bart53 op december 29, 2012, 23:58:11
S video kunnen we nu benaderen.
Bedankt voor de hulp.

sebastiaan en bart

Ik vind dat wel erg knap van jullie! De SR6007 heeft nl. helemaal geen S-video......

Hier is de achterkant van je receiver:


...... en hier is een S-video aansluiting:


Je zult dus de gele composietuitgang (monitor op je SR, heb ik ook in gebruik) moeten gebruiken en die dan via een composiet --> scart op je TV aansluiten.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

:schater:

Ik heb niets opgezocht gisteren, toch blijkt het te werken.


--Verstuurd zonder netwerk--

pameijer

Fantoomsucces..... Is hifigerelateerd meestal.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

bart53

We kunnen nu wel wat instellingen doen, maar ik kan niet mijn speakers afstellen.
Misschien een verloop scart  hdmi.
Of kan er noch iets anders.

bart53

Kan iemand nu precies uit leggen wat voor aansluiting ik nodig heb, om dit goed werkend te krijgen.
Tv zonder hdmi, dvd zonder hdmi.
dvd kan ik aansluiten, volgens mij coax-composiet naar 6007
dvd naar tv skart en tulpk stekkers naar 6006 krijg je alleen 2 kanaals stereo
Nu een tulp stekker van 6007 naar tv via voorkant, dan kunnen wel iets afstellen.
Misschien scart/hdmi tv naar 6007.
Maar geen complete setup.

Of alles nieuw kopen tv dvd om alles te laten werken, wat eigenlijk niet de bedoeling is.

Stadium III

Je kunt met de video pre out die je hebt als het goed is de setup op tv krijgen

Het enige wat lastig is dat je de input assign goed met zetten en HDMI moet uitschakelen

Van de bronnen die je hebt kun je digitaal coaxiaal of optich naar de reciever toe voor het geluid
Dan verder met scart naar de tv toe

Het is mogenlijk om alleen het display van de reciever te gebruiken om alles goed ingeregeld te krijgen

Mocht je problemen blijven houden zijn er eventueel wel leden die in de omgeving wonen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

bart53

De gegevens die we al eerder op de tv konden krijgen zijn-als je netwerk knop bediend, komt dat op het tv scherm.
dus via monitor 6007, aansluiting op tv aan de voorkant