Low-budget day pt2

Gestart door PM95, juni 20, 2012, 18:40:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

   :-o   Zo dit draadje door te lezen 3 of 4 man.  :|

Druk genoeg.  :mrgreen: 8-) :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Het valt ook niet mee om een set samen te stellen voor 300 euro  :-D

Een goede cd speler is echt al te koop voor 2,50 ,en een nieuwe versterker koop je voor ca 100,- .

De rekenwonders onder ons weten dan wel wat er overblijft voor luidsprekers  :lol:

Voor de gein hang ik aan mijn set kabels die nieuw duurder waren dan de nieuwe versterker ,niet dat het wat uitmaakt wat geluid betreft ....maar vanwege de banaanstekkers die eraan gebakken zijn .

Over welke versterker heb ik het dan ?



Deze dus .

De luidsprekers zijn zelfbouwers en de bron is een voorhanden laptop .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RoGEK

Ik neem mee:

Sony CDP-195 als bron (instap spelertje van 1990)
Sony TA-F210
Marantz PM6010
BNS EX-22 speakers

als het onder de 300 mag blijven zou ik zelfs de combi CD-17 KI/PM6010/EX22 kunnen gebruiken.

Maar de sony bron/amp en de bns speakers samen waren €32,50 via marktplaats, dus eigenlijk is dat DE set waar het om gaat.

als interlinks/speakerkabels ga ik voor beide DIY kabels gebruiken op basis van UTP.
Ik ben er zelf dus nog niet helemaal over uit zeg maar..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Paul

Was afgelopen zaterdag bij Marco, had begrepen dat gezien de geringe belangstelling deze M&G niet doorgaat.
Helaas...........  had het wel wat gevonden, aangeschafte tickets kunnen binnen 1 week bij het verkooppunt ingewisseld worden voor cash money, parkeerkaarten blijven geldig.

Wellicht een andere keer, reserveren gewenst.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

TurboMarco

Zeker jammer aangezien de vorige keer de voorstelling in een mum van een tijd uitverkocht was .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: Marco op juli 10, 2013, 09:14:16
Zeker jammer aangezien de vorige keer de voorstelling in een mum van een tijd uitverkocht was .
Zal wel mede aan het weer gelegen hebben. Het was niet koud genoeg. Het regende niet. Etc. etc.
Jammer van de moeite. Ik hoop dat jullie i.i.g. een leuke middag hebben gehad.
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Wellicht een schopje in het najaar zoals Cor al aangaf.  :roll:

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

Citaat van: Paul op juli 11, 2013, 14:14:23
Wellicht een schopje in het najaar zoals Cor al aangaf.  :roll:

Cor kan een ticket buro beginnen. Al mijn zaken laat ik ook door hem regelen.
Nog even en hij heeft een PayPal account.

TurboMarco

Nieuwe ronden nieuwe kansen :-)

Animo check voor een low-budget luister dag?

Onderstaande foto is een sfeerimpressie uit het verleden met verschillende zeer interessante low budget samenstellingen ,
ps niet mijn achterste  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

AlexH

Citaat van: TurboMarco op juni 06, 2021, 16:53:51
Nieuwe ronden nieuwe kansen :-)

Animo check voor een low-budget luister dag?

Onderstaande foto is een sfeerimpressie uit het verleden met verschillende zeer interessante low budget samenstellingen ,
ps niet mijn achterste  :-D

En nog een oud flesje Brand... low budget samenstelling met high end pilsener  :wink:
Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

TurboMarco

Brand in de koelkast  :-D 8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Lijkt me leuk.

Wat mee te nemen?

Versterker
speakers
cd speler

?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM