Marantz Forum BBQ en meeting in Drenthe 2012 Nieuwe optie: Zondag 27 mei

Gestart door WimPeu, december 29, 2011, 10:55:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Ik vul helemaal niks zelf in, je zit op een audioforum hoor.....
:-D



pameijer

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik ben nog een beetje daas van de explosies van gisteravond. Tsjonge, wat was die testbluray die Wim heeft gaaf zeg!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Bedankt jongens voor de mooie verslagen. Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen. Het is een feest voor Barbara en mij om dit te mogen organiseren. Heerlijk gegegeten en ik moet echt zeggen dat ik blij ben dat ik een jaar of wat geleden dit forum heb leren kennen. In een paar jaar tijd zoveel fijne mensen uit het hele land leren kennen. Het heeft mij enorm verrijkt. Ga nog lekker een tijd door met ouwehoeren hier.  :yes:

Volgend jaar maar weer. Als vaste gasten Leo, Arjan,Joost & Ronald gewoon weer komen is het bij voorbaat geslaagd. Nieuwkomers zoals Paul en iedereen die zin in een gezellige dag heeft maken het compleet.


To be continued..... notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Denk het niet eigenlijk, kom daar ook bijna nooit.
Maar ik zal eens kijken bij ze....!



WimPeu

Citaat van: marvin op mei 28, 2012, 16:59:01
Denk het niet eigenlijk, kom daar ook bijna nooit.
Maar ik zal eens kijken bij ze....!

Kan je wel een linkje sturen....als ik hem nog heb.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ben gek op linkjes... :-D

Maar eh, zit jij niet gewoon op de camping?
Of heb je je tent naast Ron z'n camper gezet en noem je het nu gewoon 'op de camping' ?



WimPeu

Citaat van: marvin op mei 28, 2012, 17:04:50
Ben gek op linkjes... :-D

Maar eh, zit jij niet gewoon op de camping?
Of heb je je tent naast Ron z'n camper gezet en noem je het nu gewoon 'op de camping' ?

Ik zit idd op de camping met WiFi en I-Pad.  :-D  Ja we gaan met onze tijd mee in Drenthe.  :mrgreen:

Ik ben vanavond weer thuis, vrouw en kinderen blijven een paar dagen staan maar ik zal centjes moeten verdienen. Als ik thuis ben zal ik even gaan graven OK?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Is goed man, rustig aan.
Ben zelf ook al een beetje aan het zoeken, zo tussen een filmpje door.
Hier is er net een dikke zeedamp weg getrokken en is het steenkoud...
Veel plezier daar in het warme binnenland...!



drees62

Goed te horen dat het weer een zeer geslaagde happening is geworden. Hoop er volgend jaar weer bij te zijn!

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2012, 16:58:59
Bedankt jongens voor de mooie verslagen. Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen. Het is een feest voor Barbara en mij om dit te mogen organiseren. Heerlijk gegegeten en ik moet echt zeggen dat ik blij ben dat ik een jaar of wat geleden dit forum heb leren kennen. In een paar jaar tijd zoveel fijne mensen uit het hele land leren kennen. Het heeft mij enorm verrijkt. Ga nog lekker een tijd door met ouwehoeren hier.  :yes:

Volgend jaar maar weer. Als vaste gasten Leo, Arjan,Joost & Ronald gewoon weer komen is het bij voorbaat geslaagd. Nieuwkomers zoals Paul en iedereen die zin in een gezellige dag heeft maken het compleet.


To be continued..... notworthy

jowa

Gister een heerlijke middag en avond gehad bij Wim en Barbara.
Het was zoals vanouds weer erg gezellig, erg leuk om Wim, Leo,  Ronald, Arjan en Paul (weer) te ontmoeten.
Altijd extra gezellig, omdat de aanhang er dan ook bij is.
Helaas kon de aanhang van mij en die van Paul vanwege verschillende redenen er niet bij zijn, dat komt volgend jaar wel weer.

Bij aankomst na een rit van ongeveer anderhalf uur, eerst maar een biertje genomen en lekker bijgepraat en genoten van het heerlijke weer.
Na een uurtje zijn we de set van Wim gaan bewonderen en beluisteren. Dit is de derde keer dat ik bij Wim over de vloer was en elke keer is het weer een stap verder. De stap die nu echter is gezet is wel heel erg groot.

Zoals in de andere berichten al is te lezen is de set zeer goed in stereo en daarnaast formidabel in surround.
Of de source nu wordt gestreamd of via disk, het was een genot om naar te luisteren.
Wat ik net zoals Wim en Ronald onderschrijf is dat de set in stereo direct mode lekkerder wegluistert dan in DSP mode. Ik vond in DSP mode het laag te kaal, warmte en gemak was voor mijn gevoel weg.
Surrond vond ik ook erg goed.

Na een uurtje luisteren zijn we lekker gaan genieten van het vlees van de lokale slager op de barbecue en de salades, en nog meer sterke verhalen ;-)

Nadat iedereen volgegeten was, zijn  we weer naar binnen gegaan om de set te beluisteren en bekijken voor de HT kant. Wat is dat overweldigend, je wordt helemaal meegenomen in een film. Echt fantastisch.

Aan alles komt echter een eind en rond acht uur toch maar weer richting Amersfoort afgereisd.
Ik wil Wim en zeker ook Barbara bedanken voor de gastvrije ontvangst en het heerlijke eten, daar kwam ik in de eerste plaats voor. De set van Wim was maar bijzaak  :angel:  :wink:
De anderen bedankt voor het gezellig samenzijn en tot de volgende forum barbecue  of een M&G HB




joep

 TTIWWP

violent1 Nou mocht ik al nie mee en nou zette ze nie eens foto's. violent1

jowa


Cornelis1921

Citaat van: jowa op mei 30, 2012, 11:37:43
Wimpeu? Zijn de foto's via je iPhone nog gelukt?
Ze moeten zeker nog ontwikkeld worden. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *