video upsampling probleem

Gestart door kevinevo7, mei 29, 2007, 20:38:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevinevo7

Hoi,

Ik ben juist eigenaar geworden van een SR4001.
Tot nu tevreden, zeker over de klank.

Ik heb wel een probleempje nl:
Ik wil mijn sat receiver aansluiten via de video ingang op de sr4001 en dan laten upsamplen naar component uit. Maar dit wil niet werken, ik krijg geen beeld via de component uitgang.

De component uitgang werkt wel met de DVD speler die via component in is aangesloten.


Iemand raad?

Groeten Kevin

BernHardN

ik weet niet of dit bij de sr4100 ook zo is maar moet je niet de aansluitingen toe wijzen?
en altijd afsluiten met enter en exit




BernhardN

kevinevo7

Ik heb een reset van de receiver gedaan en  de instellingen opnieuw gedaan maar het werkt nog steeds niet.  :-(

Stadium III

mmmm volgens mij sampelt hij niet op

Als je video input erin duwt zul je hem daar ook mee moeten uitvoeren

Het enigste wat je met je reciever kunt doen is dat als je meerdere video bronnen hebt met component en maar 1 aansluiting,je beeld dan via de reciever laten lopen

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

het is niet echt upsample maar het beeld wordt bewerkt in component uit,
althans volgens de manual van mijn sr7400

Vlearmoes

Waarom een extra tussenstap via versterker.....rechtstreeks van sat naar tv geeft het beste beeld (kies dan wel voor de best mogelijke verbinding scart/component/hdmi)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

kevinevo7

Ik heb de oorzaak gevonden, de SR4001 kan alleen maar S-video signaal converteren naar component, de  SR5001 kan video en S-video converteren.

Bedankt voor de reacties

Groeten,

Kevin