Shoot-out deel 2

Gestart door Maurice, mei 28, 2007, 21:03:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Citaat van: Marco op juli 28, 2007, 11:52:31
Als iedereen luidsprekers mee gaat nemen is een ruimte wel snel gevuld.


Mooi toch  :-D
Ik neem maar kleintjes mee.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: S.B.Marantz op juli 28, 2007, 12:09:52

Mooi toch  :-D
Ik neem maar kleintjes mee.

Toch maar de klipsch ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

D.A.R.R.Y.L.

Alle merken toegestaan toch?
Ik denk wel dat we de groep wat moeten beperken qua omvang, of dat niet iedereen iets meeneemt.

thom

Citaat van: D.A.R.R.Y.L. op juli 29, 2007, 13:39:42
Alle merken toegestaan toch?
Ik denk wel dat we de groep wat moeten beperken qua omvang, of dat niet iedereen iets meeneemt.
ik weet nie of ik kan en/of mag. maar was nik vanplan mee te nemen eigelijk.

SB_Marantz

Citaat van: D.A.R.R.Y.L. op juli 29, 2007, 13:39:42
Alle merken toegestaan toch?
Ik denk wel dat we de groep wat moeten beperken qua omvang, of dat niet iedereen iets meeneemt.


Alle merken toegestaan wat mij betreft  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Ok!

Nog even voor de goede orde we hebben een budget van ca 500 euro en daarvoor zetten we neer:

Versterker.
Bron.
Luidsprekers.

De laatste keer waren we met 7 man en dat was heel goed te doen,het word echter wel een probleem als ieder een set luidsprekers mee gaat nemen dus stel ik voor om gezamelijk op het forum een stel luidsprekers te kiezen die binnen het budget vallen om zodoende de ruimte open te laten voor versterker en bron.

Ik ben iig van mening dat je voor ca 50,- een redelijke versterking met bron kan bemachtigen (zie mijn eerdere posting),en van die gedachte uit kan men concluderen dat ik de luidsprekers op de 1e plaats zet in een setup.

Heeft iemand andere gedachten hier over dan zie ik dat graag tegemoet.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Dus je bent het er niet mee eens dat er luidsprekers meegenomen gaan worden?

Zulke grote zullen het niet zijn  :-D

Wanneer er luidsprekers ''gekozen'' gaan worden welke moeten dat gaan worden dan?
Stel dat er word gekozen voor de Quadral titan ofzo, wie heeft die dingen?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Ik maak er geen punt van hoor!

Zoeken we gewoon een grote ruimte voor speakers,denk aan een sporthal (Gelredome bijvoorbeeld) :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Marco op juli 30, 2007, 19:40:57
Ik maak er geen punt van hoor!

Zoeken we gewoon een grote ruimte voor speakers,denk aan een sporthal (Gelredome bijvoorbeeld) :-D
Dan komen we op het belangrijkste punt, waar gaan we deze meeting houden?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

Citaat van: Maurice op juli 30, 2007, 20:11:18
Dan komen we op het belangrijkste punt, waar gaan we deze meeting houden?

ahoy  :-P   :-D

Een clubhuis MET vierkante kamers!!!! en een beetje acoustic.!!
:mrgreen:
het hoefd ook geen zaal te zijn uiteraard
:-)
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

D.A.R.R.Y.L.

Mooiste zou toch een schoolgebouw zijn ofzo.
Meestal kun je die zaaltjes voor weinig huren.

mahansz

toch maar even het vuurtje aanwakkeren: Ik kan wel een tennisslubhuis (gratis) bemachtigen voor een avond: MET INGEBOUWDE TAP pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Locatie: groningen.... niet echt lekker centraal, maar je moet er wat voor overhebben!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

klinkt nie gek  :-),vooral de tap spreekt mij wel aan (maurice rijd dan toch  :-D :-D)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

We zouden ook bij mij thuis de dag kunnen doen  :wink:,Arnhem ligt behoorlijk centraal en bier is bier  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Uhh das een 250 km rijden naar groningen

Beetje verweg !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4