Shoot-out deel 2

Gestart door Maurice, mei 28, 2007, 21:03:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Wat kunnen we die dag doen:

CD speler vergelijk,Marantz vs ????? (het is dan niet de bedoeling om allemaal cd spelers te versjouwen,maar vooraf maken we een keuze uit een aantal spelers waar er twee overblijven en daar doen we het die dag mee)

Voorversterkervergelijk,Marantz vs ?????
In dit geval is het wat makkelijker om meerdere modellen te vergelijken ,tenminste dat denk ik :-D (want daar zitten echt grote klankverschillen in),ik zou zeker de gebruikte vv van de eerste shootout daar in willen betrekken!!
Bij dit experiment zou het ook handig zijn om een surround receiver te betrekken om die als vv te beoordelen,want daar schijnt nogal wat belangstelling voor te zijn.

Eindversterker vergelijk,Marantz vs ????
Dat spreekt voor zich,want een vv zonder ev brengt weinig tot geen geluid voort  clown1

Tot slot,
We kunnen evt deze tweede shootout bij mij laten plaatsvinden.
Ik zit wel te denken aan maximaal 7 man,omalles een beetje overzichtelijk te houden  :-P
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Ik wil wel voor diverse pre's zorgen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

BernHardN

als het maar niet weer op m'n verjaardag of in de vakantie is...........wil ik er ook wel bij zijn.
en de CD-speler vs mijn Denon DVD-speler? kan ook wel 2 kabeltjes mee nemen een Audioquest en een zelfbouw zilveren, bijde digi.







Bernhard

HAL9000

Citaat van: S.B.Marantz op mei 29, 2007, 13:01:55
Ik wil wel voor diverse pre's zorgen.



3200 3600 3800(overbodig door de 3600) of andersom
3250B
hier is de 3250B volgens mij de BEST klinkende
??

en andere merken voorsterkers en eindversterkers receiver geintregreerd???

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Stadium III

Volgende shootout lijkt me zeker wel mooi

Wat we ook kunnen doen is een halve dag stereo shootout bij maurice en een halve dag ht shhotout bij marco

Zo hebben we van bijde kanten wel iets !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Citaat van: Stadium III op mei 29, 2007, 17:45:15
Volgende shootout lijkt me zeker wel mooi

Wat we ook kunnen doen is een halve dag stereo shootout bij maurice en een halve dag ht shhotout bij marco

Zo hebben we van bijde kanten wel iets !

Stadium III
Dat is helemaal nog niet zon gek idee!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Citaat van: Marco op mei 29, 2007, 17:55:30
Citaat van: Stadium III op mei 29, 2007, 17:45:15
Volgende shootout lijkt me zeker wel mooi

Wat we ook kunnen doen is een halve dag stereo shootout bij maurice en een halve dag ht shhotout bij marco

Zo hebben we van bijde kanten wel iets !

Stadium III
Dat is helemaal nog niet zon gek idee!!

Ik heb zo nu en dan wel eens een ingeving MAAR die zijn ook zeldzaam !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

#22
Citaat van: Stadium III op mei 29, 2007, 18:09:38
Citaat van: Marco op mei 29, 2007, 17:55:30
Citaat van: Stadium III op mei 29, 2007, 17:45:15
Volgende shootout lijkt me zeker wel mooi

Wat we ook kunnen doen is een halve dag stereo shootout bij maurice en een halve dag ht shhotout bij marco

Zo hebben we van bijde kanten wel iets !

Stadium III
Dat is helemaal nog niet zon gek idee!!

Ik heb zo nu en dan wel eens een ingeving MAAR die zijn ook zeldzaam !

Stadium III
MAAR die zijn ook zeldzaam , was dat ook een ingeving dan heb je er nu als 2 deze maand birdman

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Wat is nu de bedoeling, korte termijn of niet ?
Kan helaas niet ieder weekend en Thom en Jon zullen wel mee willen rijden dus als ik niet kan vallen zij ook af.
Hoor het wel wie het gaat regelen en wanneer en waar en hoelaat etc.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

om het maar eer eens onder te aandacht te brengen, al iemand enig idee waneer??

ik heb bijna vakantie nu dus dan heb ik aardig wat tijd, weet nie waneer de rest allemaal tijd heeft?

TurboMarco

Mischien volgende maand??
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

#27
Dames, we zijn inmiddels alweer een maand verder  shutup


Wat ook leuk is; een budget set samenstellen bestaande uit amp,cd speler en speakertjes en kijken wie er met de leukst klinkende op de proppen komt.

Dit is al eens eerder gedaan met leuke resultaten heb ik vernomen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Goed plan!!

Wat is het max budget?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

+- 100 Euro per component, kunnen jullie daar wat mee ?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM