Summer sound bij audiolife

Gestart door Cadfael, augustus 20, 2011, 17:21:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cadfael

Gaan er nog meer mensen van hier heen vandaag?

Ik wil in het begin van de avond erheen gaan. Ben wel benieuwd wat ze daar hebben staan.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cadfael

SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

lo

 :-D Met 1 "u" ja..... :-P
Alweer een tijdje gelden, vorig jaar volgens mij, geweest. Kennelijk ben ik er toen dennisE36 net of net niet mis gelopen. Ik ga niet trouwens.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cadfael

vond het al vreemd eigenlijk dat niemand er al eerder over begon. Maarja, er zullen wel teveel audio-evenementen zijn om op te noemen.

ben er zelf nog nooit geweest, maar aangezien ik in de buurt woon is het wel verleidelijk om even langs te gaan.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

lo

Dan zou ik zeggen, gaan met die banaan. We horen wel hoe het was.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cadfael

Ben er net van terug. En het was erg gezellig. En natuulijk werd er ook geluisterd en dat was erg goed vertoeven daar.
Ze hebben mooi spul staan en zijn erg enthousiast en echte muziekfanaten.
Binnenkort ga ik toch nog even een keer 'buurten'  daar in buren.

SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

lo

Twee fanatieke jonge gasten meen ik me te herinneren.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

#8
Ben er vanavond ook weer even geweest....

Ze hebben daar het topmodel van G.I.P. staan. Zoiets heb ik nog nooit gehoord,
Werkelijk waar FANTASTISCH! Wat een dynamiek  notworthy
Dat had voor mij niets meer met muziek weergave te maken, dat was puur beleving :yes:

Jammergenoeg kostte alles bij elkaar zo'n 300k :-o
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marantz 81


Dennis E36

Citaat van: Marantz 81 op augustus 21, 2011, 01:08:20
300k  :-o

Yup, €300.000 om en nabij.
De hoornluidsprekers, versterking en bron.
Stond een cd speler met losse DAC en voedingen. Buizen voorversterker en 2 buizen eindversterkers.
Dit allemaal van PEL Audio.

Dat is iets wat je naar mijn mening een keer MOET horen.
Fritz was er ook. Ben wel benieuwd wat hij er van vond. Heb hem er niet over gesproken....
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Cornelis1921

 clown1
Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 00:59:13
Ben er vanavond ook weer even geweest....

Ze hebben daar het topmodel van G.I.P. staan. Zoiets heb ik nog nooit gehoord,
Werkelijk waar FANTASTISCH! Wat een dynamiek  notworthy
Dat had voor mij niets meer met muziek weergave te maken, dat was puur beleving :yes:

Jammergenoeg kostte alles bij elkaar zo'n 300k :-o
Voor dat bedrag kon je als concertganger een behoorlijke deur intrappen: échte live-muziek, wat wil je als mens nog meer? Voor 300k. blijft het toch een artificiele bedoening. Balans, evenredigheid, daar draait het hem toch om in het leven? Zo ook in het audioleven. Niet zo zeuren Cor...
Groetjes, diezelfde Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 21, 2011, 01:22:02
clown1
Citaat van: Dennis E36 op augustus 21, 2011, 00:59:13
Ben er vanavond ook weer even geweest....

Ze hebben daar het topmodel van G.I.P. staan. Zoiets heb ik nog nooit gehoord,
Werkelijk waar FANTASTISCH! Wat een dynamiek  notworthy
Dat had voor mij niets meer met muziek weergave te maken, dat was puur beleving :yes:

Jammergenoeg kostte alles bij elkaar zo'n 300k :-o
Voor dat bedrag kon je als concertganger een behoorlijke deur intrappen: échte live-muziek, wat wil je als mens nog meer? Voor 300k. blijft het toch een artificiele bedoening. Balans, evenredigheid, daar draait het hem toch om in het leven? Zo ook in het audioleven. Niet zo zeuren Cor...
Groetjes, diezelfde Cor.

Zo'n set zal ongetwijfeld prachtig klinken...maar 300k heeft, imho, niets meer met "balans" te maken.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cadfael

Ik denk dat op een gegeven moment de verhouding tussen geld en geluidsverbetering veranderd in meer geld voor minder verbetering tov een set die wat 'goedkoper' is.
maw of je 1 of 2 ton uitgeeft, zou je dat er echt aan afhoren?
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

JohnWx

Citaat van: Cadfael op augustus 22, 2011, 12:13:25
Ik denk dat op een gegeven moment de verhouding tussen geld en geluidsverbetering veranderd in meer geld voor minder verbetering tov een set die wat 'goedkoper' is.
maw of je 1 of 2 ton uitgeeft, zou je dat er echt aan afhoren?

je hoort wel verschil maar of iets waard is om het aan te schaffen is voor iedereen een ja of nee

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.