op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

#31
WIm ik ben er ook niet op uit om de hele diskus op nieuw te voeren...en om je angsten weg te nemen,
heb ik gekozen voor veel avonden en veel luisteraars..dat lijkt mij eerlijk toch...
en de zaak wordt geflimd,als de sony gelijk klinkt dan is dat zo en niet anders.

Marvin

Om het even iets minder inhoudelijk te maken, ik vind het wel ontzettend gave speakers om te zien Frits.

WimPeu

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 22:49:46
WIm ik ben er ook niet op uit om de hele diskus op nieuw te voren...en om je angsten weg te nemen,
heb ik gekozen voor veel avonden en veel luisteraars..dat lijkt mij eerlijk toch...
en de zaak wordt geflimd,als de sony gelijk klinkt dan is dat zo en niet anders.


Met een Sony camera?  :schater:

Ben zowiezo benieuwd naar de verslagen.

Ik ga volgende week lekker luisteren bij Arjan...biertje erbij en een stukkie muziek (kan Arjan nog veel leren op dat gebied.. :-P :-D ) Later nog naar Theo met zijn Integra Pro set-up...kortom...druk, druk als een klein baasje.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

 :-D
Wordt ie weer verrast met "lekkernijen" die hij misschien nog niet kent. Have fun in ieder geval.  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


Marvin

Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:40:02
Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )

En?
Heb nachtdienst, vermaak me prima met die link.
Moet nog 40 pagina's.....   :-D

Cornelis1921

 notworthy
Citaat van: marvin op augustus 21, 2011, 01:21:23
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:40:02
Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )
Marvin, werk ze.
Groet, Cor.

En?
Heb nachtdienst, vermaak me prima met die link.
Moet nog 40 pagina's.....   :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: marvin op augustus 21, 2011, 01:21:23
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:40:02
Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )

En?
Heb nachtdienst, vermaak me prima met die link.
Moet nog 40 pagina's.....   :-D

eerst wel een verhouding dan weer niet wel of niet vreemd gaan dan weer dichter tot elkaar dan weer niet oooeeehhhhh

boeket reeks alleen te verkrijgen bij de betere fora
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ik heb na 25 pagina's mijn mening wel op kunnen maken, -en die is alleen maar bevestigd.

Verder gebeurd het niet hier dus is er niets van te zeggen, dus basta?!
Daarbij wil ik het hifi forum wel bedanken voor het openhouden van dat draadje, heb nog een nachtdienst en moet nog 25pagina's.....  :-D

Als ik iets inhoudelijks wil posten doe ik dat daar wel.

Niber

Citaat van: marvin op augustus 21, 2011, 01:21:23
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:40:02
Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )

En?
Heb nachtdienst, vermaak me prima met die link.
Moet nog 40 pagina's.....   :-D
Het was wat veel. Ik had late dienst gisteren (tussendoor wel wat gelezen) en nu net thuis van een vroege, dus kon mijn nacht beter besteden dan een discussie om een schakelkastje.  :wink:
Discussies kan ik genoeg op het werk voeren.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Paul

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 10:12:21
Het verhaal gaat dat er geen verschil is te horen,tussen een low-end Sony..en een ref marantz versterker
Omdit te testen hebben wij goede oren nodig..wie meld zich aan info@sts-digital.nl
Het verslag en ook de stelling vind je op hififorum.Blumenhofer..
Ongelofelijk op een ander forum over je heen laten schijten, komen techneuten met argumenten en hier de draad weer op pakken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

#42
Citaat van: Whisper.nl op augustus 20, 2011, 18:33:56
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:30:34
Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.

Is een hele hap om te lezen hoor.  HLP

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=22514.120

Groet Whisper. byebye

Heb het hele verhaal gelezen , en laat wijzelijk mijn mening maar achterwege  :-)

Begrijp alleen de uitnodiging niet ,gezien de discussie op dat forum speelde  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 21, 2011, 18:17:59
Citaat van: Whisper.nl op augustus 20, 2011, 18:33:56
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:30:34
Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.

Is een hele hap om te lezen hoor.  HLP

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=22514.120

Groet Whisper. byebye

Heb het hele verhaal gelezen , en laat wijzelijk mijn mening maar achterwege  :-)

Begrijp alleen de uitnodiging niet ,gezien de discussie op dat forum speelde  byebye

Tis altijs leuk bij Fritz van mij hoeft er ook geen muziek aan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Paul op augustus 21, 2011, 16:26:04
Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 10:12:21
Het verhaal gaat dat er geen verschil is te horen,tussen een low-end Sony..en een ref marantz versterker
Omdit te testen hebben wij goede oren nodig..wie meld zich aan info@sts-digital.nl
Het verslag en ook de stelling vind je op hififorum.Blumenhofer..
Ongelofelijk op een ander forum over je heen laten schijten, komen techneuten met argumenten en hier de draad weer op pakken.

ja en ? als de manier je niet aan staat van de "techneuten" weet niet hoe je die kwalificatie krijg maar dat terzijde
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.