op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niber

Wat ik heb begrepen kun je voor een paar tientjes zo'n ding aanschaffen.

Lijkt me de gok waard voor een mooie slaapkamer-set??  pompom
Of wellicht hoofdset, kan die de Graaff naar de slaapkamer... :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Pjotr27

Citaat van: Niber op oktober 05, 2011, 14:53:12
Wat ik heb begrepen kun je voor een paar tientjes zo'n ding aanschaffen.

Lijkt me de gok waard voor een mooie slaapkamer-set??  pompom
Of wellicht hoofdset, kan die de Graaff naar de slaapkamer... :angel:

Klopt, ik heb het exemplaar wat bij Fritz gebruikt is voor  50 euro op marktplaats gevonden...
Even zoeken en rond die buurt is er vast nog wel een te koop.
Hij klinkt zolang het niet te hard moet spelen erg leuk.... maar zal zeker niet de Graaf naar de slaapkamer verjagen...

pietjepc

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 03, 2011, 16:53:16
altijd..zit niet elke dag op dit forum...moet ook nog werken,  bericht marco
Volgens mij bedoelt Fritz hiermee dat dit een reactie was op het bericht van Marco
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Zoldar

dat krijg ik er thuis ook niet doorheen. de vrouw was het al niet eens met het vetrek van de SA8003. De graaf inruilen zit er niet in.

zonder gekheid: ik nog geen enkele versterker gehoord die mij de graaf doet vergeten. en alle vertekers die me wel bevielen hadden ook glaswerk.

deze week naar 80% van mijn setup geluisterd maar dan met een exposure amp (winnaar van hifi choice group test) en het klikt gewoon niet meer met mij en transistor bakken. Ook een moon van dik 3K vond ik ok maar ook koud, kil en dicht zitten in het middengebied. ben gewoon in korte tijd redelijk fanatiek buizen minded geworden. waarmee ik niet wil zeggen dat alles met lampen erop walhalla is. zo kon ik niet warm worden van synthesis en een prima luna dialogue 2 in een veel te grote kamer. geen power, geen slam. maar een prologue aan wharfdale 10.1 in een bescheiden kamer? fun voor onder 1K voor de hele set.

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden