op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pjotr27

Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2011, 12:30:57
Snap de oproep niet zo.

Op het andere forum was al aangegeven dat er een beperkt aantal mensen in je luisterruimte kunnen. Het hele initiatief komt van het Hifi forum. Lijkt me dat je daarmee je kamer al kunt vullen. Waarom dan nog meer mensen uitnodigen? Gaan er dan steeds groepjes van 4 of 5 naar binnen? Een hele logistieke organisatie wordt het op deze manier. Lijkt me dat je ook niet binnen 5 minuten klaar bent. 



Fritz heeft zelf een Sony aangeschaft, eerst zou HIFIF.... ( vind het laatste niet echt passen) zijn Sony meenemen maar hij is boos op Fritz..
Omdat Fritz er nu zelf een heeft kunnen we gewoon meer avonden organiseren   :-)

En onder alle deelnemers wordt hij na de laatste luisteravond verloot.

Marantz 81

Geen interesse in ,voor mij zo klaar als een klontje

een fiat panda rijdt toch ook hetzelfde als een bmw 5 serie  clown1

Cornelis1921

 :-D :yes:
Arjan, you're my man, als het hier omgaat. Ik geloof ook niet dat mijn vesterker, hoe 'niet slecht' dat hij ook is, beter presteerd dan een marantz reference serie versterker: alle waar naar zijn geld!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

daar ging het toch niet om cor welke versterker je hebt of kun betalen  :-)  maar om de verschillen ertussen

ben wel van mening dat naarmate je beter wilt dat je de bedragen enorm omhoog gaan en de verschillen steeds kleiner worden , hetgeen wat je wilt cq kunt betalen is voor ieder anders  :yes:

men neef hoorde geen verschil tussen men vorige SA7001KI en de SA11S1 die ik nu heb  :? :-o  het interreseert heb ook niet zoveel geloof ik als er maar geluid uit komt en veel bass

WimPeu

Citaat van: Pjotr27 op augustus 20, 2011, 14:57:05
Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2011, 12:30:57
Snap de oproep niet zo.

Op het andere forum was al aangegeven dat er een beperkt aantal mensen in je luisterruimte kunnen. Het hele initiatief komt van het Hifi forum. Lijkt me dat je daarmee je kamer al kunt vullen. Waarom dan nog meer mensen uitnodigen? Gaan er dan steeds groepjes van 4 of 5 naar binnen? Een hele logistieke organisatie wordt het op deze manier. Lijkt me dat je ook niet binnen 5 minuten klaar bent. 



Fritz heeft zelf een Sony aangeschaft, eerst zou HIFIF.... ( vind het laatste niet echt passen) zijn Sony meenemen maar hij is boos op Fritz..
Omdat Fritz er nu zelf een heeft kunnen we gewoon meer avonden organiseren   :-)

En onder alle deelnemers wordt hij na de laatste luisteravond verloot.

En wie bepaald nu de voorwaarden waaronder vergeleken gaat worden? Fritz zelf...dan weet ik ook de uitkomst wel al.

Zijn nogal denigrerende toon over betaalbare audio componenten op het andere forum pleit ook niet in Fritz zijn voordeel. Net zoals zijn hele communicatie in dat topic...Nee voor mij hoeven dit soort onzinnige testen dan ook al niet meer.

Veel plezier allemaal
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Pjotr27

Citeer.Nee voor mij hoeven dit soort onzinnige testen dan ook al niet meer.

Jammer stel je eens voor dat de Sony even goed presteert als de Marantz...
Dan kunnen we een aantal spullen de deur uit doen en voor het geld wat anders gaan kopen...
Dus ik vind het heel interessant en natuurlijk doen we een eerlijk vergelijk.
Het volume niet te hoog, even meten op welke volumestand het even hard gaat en simpelweg ompluggen van een interconnect en luidsprekerkabel...

WimPeu

Citaat van: Pjotr27 op augustus 20, 2011, 15:40:10
Citeer.Nee voor mij hoeven dit soort onzinnige testen dan ook al niet meer.

Jammer stel je eens voor dat de Sony even goed presteert als de Marantz...
Dan kunnen we een aantal spullen de deur uit doen en voor het geld wat anders gaan kopen...
Dus ik vind het heel interessant en natuurlijk doen we een eerlijk vergelijk.
Het volume niet te hoog, even meten op welke volumestand het even hard gaat en simpelweg ompluggen van een interconnect en luidsprekerkabel...

Eerlijk vergelijk? Volgens Fritz zijn normen dan heh. Anders was hij wel met de hifi forummers op een lijn gekomen... Wil hier echt niet de discussie op het hifi forum opnieuw voeren dus hou ik er over op.



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Citaat van: Pjotr27 op augustus 20, 2011, 15:40:10
Citeer.Nee voor mij hoeven dit soort onzinnige testen dan ook al niet meer.

Jammer stel je eens voor dat de Sony even goed presteert als de Marantz...
Dan kunnen we een aantal spullen de deur uit doen en voor het geld wat anders gaan kopen...
Dus ik vind het heel interessant en natuurlijk doen we een eerlijk vergelijk.
Het volume niet te hoog, even meten op welke volumestand het even hard gaat en simpelweg ompluggen van een interconnect en luidsprekerkabel...

Als het zelfbenoemde 'Gouden oortjes team' de opstelling doet, dan zal dit er nooit uitkomen.
Of denk je nu werkelijk dat het toegegeven zou worden wanneer de Sony hetzelfde presteerd?

Verder ga ik met Wim mee naar het land der zwijgenden.... Gezellig!

Marvin


WimPeu

'k heb '' em hoor...instappen maar....enkele rit boulevard graag... hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Citaat van: Whisper.nl op augustus 20, 2011, 18:33:56
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:30:34
Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.

Is een hele hap om te lezen hoor.  HLP

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=22514.120

Groet Whisper. byebye

Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:40:02
Citaat van: Whisper.nl op augustus 20, 2011, 18:33:56
Citaat van: Niber op augustus 20, 2011, 18:30:34
Iemand een linkje naar het topic? Ben niet bekend met dat forum.

Is een hele hap om te lezen hoor.  HLP

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=22514.120

Groet Whisper. byebye

Top, bedankt. Heb ik wat te lezen vanavond op bed (heb mn boek toch net uit ;) )

zitten spannende stukken bij

schijnt verfilmd te worden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.