op roep voor een luister vergelijk sony ta-fe370 versus marantz ref serie

Gestart door viceadmiraal61, augustus 20, 2011, 10:12:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viceadmiraal61

Het verhaal gaat dat er geen verschil is te horen,tussen een low-end Sony..en een ref marantz versterker
Omdit te testen hebben wij goede oren nodig..wie meld zich aan info@sts-digital.nl
Het verslag en ook de stelling vind je op hififorum.Blumenhofer..


WimPeu

Heb de hele discussie er om heen een beetje gevolgd op het Hififorum...zijn jullie er inmiddels uit hoe het vergelijk gaat plaats vinden?

Geen interesse om te komen BTW..heb er de oren niet voor... :-D

[edit]
Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 10:12:21
Het verhaal gaat dat er geen verschil is te horen,tussen een low-end Sony..en een ref marantz versterker
Omdit te testen hebben wij goede oren nodig..wie meld zich aan info@sts-digital.nl
Het verslag en ook de stelling vind je op hififorum.Blumenhofer..

Heb je daar trouwens goede oren voor nodig denk je Fritz.. :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

 stupid

nou wat een leuk idee  :-P

hoe word het gedaan om tot een goed vergelijk te komen

schakelkast of ompluggen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

viceadmiraal61

Ja erg moeilijke ..jwx.Het groot opperhoofd van dit hifi form heeft dezelfde versterker van 199,en boxen van visaton fr 10se..en wil een schakelkast..en wij niet .er zijn nu twee testen waar je je voor kan opgeven.

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 20, 2011, 11:19:12
Ja erg moeilijke ..jwx.Het groot opperhoofd van dit hifi form heeft dezelfde versterker van 199,en boxen van visaton fr 10se..en wil een schakelkast..en wij niet .er zijn nu twee testen waar je je voor kan opgeven.

ik als journalist van de korte impressies/recensies van audiospullen die kort in bezit zijn moet ik natuurlijk hoor en weder hoor doen


wel kort
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

Ja leuk, sleep ik Lo ook wel mee. Eh steekpenningen niet over het forum bespreken a.u.b. Dit i.v.m. de belastingdienst.

JohnWx

Citaat van: joep op augustus 20, 2011, 11:40:45
Ja leuk, sleep ik Lo ook wel mee. Eh steekpenningen niet over het forum bespreken a.u.b. Dit i.v.m. de belastingdienst.

ik heb de cd's al thuis en de bioscoop bonnen ook Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

Citaat van: joep op augustus 20, 2011, 11:54:54


En de Yab Yum tegoed bonnen hou je die zelf?

nou laat ik het zo zeggen we gaan na de test even een ritje maken met Fritz in de bus met ze allen en hij betaald geld is bijna op na die uitgave van de Blumenhofer

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Snap de oproep niet zo.

Op het andere forum was al aangegeven dat er een beperkt aantal mensen in je luisterruimte kunnen. Het hele initiatief komt van het Hifi forum. Lijkt me dat je daarmee je kamer al kunt vullen. Waarom dan nog meer mensen uitnodigen? Gaan er dan steeds groepjes van 4 of 5 naar binnen? Een hele logistieke organisatie wordt het op deze manier. Lijkt me dat je ook niet binnen 5 minuten klaar bent. 

Het wordt er allemaal niet overzichtelijker van.

Je junt het ook gewoon thuis doen. De meesten die zich inmiddels hebben aangemeld geloven toch zowiezo wel dat bv een PM7001 minder goed doet dan zijn eigen Ref Marantz ed spullen. Of zijn daar toch twijfels over?
Kortom wat is het nut eigenlijk?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2011, 12:30:57
Snap de oproep niet zo.

Op het andere forum was al aangegeven dat er een beperkt aantal mensen in je luisterruimte kunnen. Het hele initiatief komt van het Hifi forum. Lijkt me dat je daarmee je kamer al kunt vullen. Waarom dan nog meer mensen uitnodigen? Gaan er dan steeds groepjes van 4 of 5 naar binnen? Een hele logistieke organisatie wordt het op deze manier. Lijkt me dat je ook niet binnen 5 minuten klaar bent. 

Het wordt er allemaal niet overzichtelijker van.

Je junt het ook gewoon thuis doen. De meesten die zich inmiddels hebben aangemeld geloven toch zowiezo wel dat bv een PM7001 minder goed doet dan zijn eigen Ref Marantz ed spullen. Of zijn daar toch twijfels over?
Kortom wat is het nut eigenlijk?

het is meer een test denk ik na alles te hebben gelezen en gevolgd te hebben op de voet om te ontkrachten dat een versterker van 200 euro net zo goed is als een veel maal duurdere Marantz

ik ben er wel van overtuigd dat je met een goed gebouwde Sony van 200 euro heerlijk kan genieten

maar of dat ook op die Blumenhofen gaat (in principe wel met 97db zelfs me gsm kan het aansturen) wil ik wel is meemaken alleen toen kwam de discussie wel graag wetenschappelijk onderbouwen met een schakelkast etc etc. zie de bestseller op het hififorum

alleen het gaat daar helemaal niet meer om een test of wat dan ook maar meer wellus nietus en op de man etc. en op woorden pakken

wel erg interessant hoe mensen kunnen omdraaien in 2 berichten qua stemming
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79