Meet & Greet bij CZ79

Gestart door cz79, juni 21, 2011, 22:59:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

 :-o
Vind ze ook niet mooi, maar zal ongetwijfeld erg goed klinken.
BBQ in ons café, Big BBQ2
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


lo

Dorpje in de buurt van Emmen.  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#18
Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 23:40:18
Leuk dan noteer ik jou ook.

Hoop dat Whisper ook kan komen.

De teller staat op 2, nog 4 plaatsen!!!

Mmmm, best wel interesse.
Ik heb er nog een aantal in mijn boekje staan.
Daar wil ik ook zeker nog een keer naartoe.

Let wel op dat de vakantie eraan komt.

Ik hoor graag wat eruit komt.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Moet ik je noteren? Ik had stiekem al een plaats voor je gereserveerd.

De datum doen we in samenspraak met zijn allen wanneer we de club compleet hebben.

jrm

Ik heb een SA15/S2, en het lijkt mij leuk deze te laten horen naast andere spelers.....

Dus (afhankelijk van datum en plaats) voel ik er wel wat voor.....

Groet,

Marcel

cz79

Hartstikke goed, dan hebben we nu 4 mensen (als Whisper ook van de partij is):

dus:

Jowa
Whisper
f.luisteraar
jrm

nog twee plaatsen, hebben de bovengenoemde personen een idee voor een datum (bij voorkeur in het weekend, zaterdag of zondag maakt mij niet uit), gaan er nog mensen op vakantie.

Laat jullie input even weten.

WimPeu

Ik wil ook wel komen maar alleen als er een SA15s1 V/S SA15s1vM vergelijk gaat plaats vinden.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Zijn we mee bezig nu alleen iemand vinden met een sa15s1, misschien Minquel, die woon ook bij mij in de buurt.

WimPeu

OK ik hou het even in de gaten. Niet dat ik jouw set niet interesant vind hoor (integendeel) maar ben gewoon erg nieuwsgierig wat zo'n mod nou doet met een CD speler.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 22, 2011, 21:12:04
OK ik hou het even in de gaten. Niet dat ik jouw set niet interesant vind hoor (integendeel) maar ben gewoon erg nieuwsgierig wat zo'n mod nou doet met een CD speler.
Kun je Breem van voor tot achter lezen en alle reviews over de vM-modellen versus de standaarduitvoering, maar zelf luisteren is inderdaad de beste manier.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 12:26:06
Hartstikke goed, dan hebben we nu 4 mensen (als Whisper ook van de partij is):

dus:

Jowa
Whisper
f.luisteraar
jrm

nog twee plaatsen, hebben de bovengenoemde personen een idee voor een datum (bij voorkeur in het weekend, zaterdag of zondag maakt mij niet uit), gaan er nog mensen op vakantie.

Laat jullie input even weten.

Count me in

gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ik was al zo vrij geweest om dat te doen, maar hartstikke leuk dat je erbij wilt zijn.

Het hoeft ook niet altijd van één kant te komen toch?

Mexicaanse Hond

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 22:15:01
Ik was al zo vrij geweest om dat te doen, maar hartstikke leuk dat je erbij wilt zijn.

Het hoeft ook niet altijd van één kant te komen toch?

Vooral niet als het om stereogeluid gaat.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers