Aanschaf BD en Receiver

Gestart door jwx, maart 08, 2011, 09:45:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Vandaag met moeders de vrouw naar Hobo in Afoort voor toch maar weer een keer HT te proberen omdat de kamer klaar is en veranderd

UD 5005 wat anders natuurlijk en dan een reciever de SR 5005


Ben dus even een tijdje off line of via gsm netwerk een update
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

o ja en een 5.1 setje als speaker wil ze  :no:


ze gaat voor FOCAL zegt ze net na het bestuderen van de foto's ? ja zo luisteren vrouwen met het oog  :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Nou John !!!
Ben je ziek  :-P

Ik wens je veel plezier met de nieuwe aanwinsten !
Verder staat er al genoeg uitgelegd over het instellen en opstellen van de speakers !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Focal heeft wel mooie 5.1 set's

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op maart 08, 2011, 09:50:06
Nou John !!!
Ben je ziek  :-P

Ik wens je veel plezier met de nieuwe aanwinsten !
Verder staat er al genoeg uitgelegd over het instellen en opstellen van de speakers !

ppfffffffff heb nu al spijt dat ik zei okee dan alles maar thuis theater maar dan geen gezeik over prijs (tot in het redelijke)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Wat een deceptie  :cry:


Heb nu de set hier even thuis (niet van Hobo maar van mijn oude werkgever Polectro nu BCC want Hobo zei dat het thuis net zo klonk  frusty ) om te proberen met de Piega's

Een 5.1 speakersetje vond me vrouw ook niks wat een ramp dat soort dingen dat mensen er naar kunnen luisteren het klinkt klein en terug getrokken

Kon me totaal niet bekoren een receiver met BR speler zelfs nog naar de SR 7005 geswitcht maar zelfde indruk kil en koud wel het idee of er meer druk / laag was zelfs op een paartje Audio Physic en Dynaudio Focus 220 mk2 konden me nou niet warm maken

De UD5005 legt het voor mij af tegen een CD42mk2 waarvoor ik tot de conclusie ben gekomen dat het een echte beeldspeler is en geen audiospeler

Beeld is erg mooi maar daar gaat het mij niet om maar ook dat laden van een cd kan ik 2x koffie pakken

Receiver 7005 doet het voor mij wel wat beter dan in de winkel maar het is zo kil en steriel


Wat ik vanochtend wel erg prettig vond klinken was een DENON 2.1 dat klopte gewoon type 102 of zoiets



We gaan nog effe door met luisteren in stereo want filmgeluid hoeft voor mij en mijn vrouw gelukkig niet meer (genezen)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Jammer !

Maar goed een uni speler kun je kwa laadtijden niet vergelijken met een cd speler
En verder is de klankkleur van marantz veranderd en niet iedereen is het daar mee eens  :-D
Ik gelukkig wel !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep

Vrouwen zijn nu eenmaal niet in alles beter als mannen. En HiFi Stereo mag je eigenlijk niet vergelijken met een HT set. En jouw hobby is jouw hobby!

JohnWx

Citaat van: Stadium III op maart 08, 2011, 14:44:54
Jammer !

Maar goed een uni speler kun je kwa laadtijden niet vergelijken met een cd speler
En verder is de klankkleur van marantz veranderd en niet iedereen is het daar mee eens  :-D
Ik gelukkig wel !

tis wel heel leuk spelen


nu de film Inception kijken op BR

laterrrrrrrrrrrrrrr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Paniek beeld bevriest  :|



stekker eruit halen ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


Marvin

Of anders de tv even in het zonnetje zetten....  :schater:

JohnWx

stekker eruit br erin laten zitten en morgen zuruck nach Amsterdam



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.