De set van Gentleman

Gestart door Gentleman, januari 18, 2011, 23:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Te veel van dat product in voorraad genomen.

Niber

 stupid Of te weinig van verkocht...

Citeerrefurbished product, wordt geleverd met volledige garantie.

Staat er ook bij, dat betekent (volgens mij) dat het apparaat uit de verpakking is geweest en de nieuwste software heeft. Maar wellicht kan iemand die daar wat meer verstand van heeft dat duidelijker vertellen.

Of je waagt er even een telefoontje/mailtje aan...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

joep

#32
Refurbished wil volgens mij zeggen dat het een apparaat is dat bij verkoop een probleem had en terug naar de fabriek of importeur is gegaan en weer is gerepareerd. Gebeurt vaak met apparaten die d.o.a. zijn. (Dead on arrival). 20 tot 40% korting is dan normaal. Vaak ook veel meer.

Gentleman

Citaat van: joep op september 28, 2011, 08:05:56
Refurbished wil volgens mij zeggen dat het een apparaat is dat bij verkoop een probleem had en terug naar de fabriek of importeur is gegaan en weer is gerepareerd. Gebeurt vaak met apparaten die d.o.a. zijn. (Dead on arrival). 20 tot 40% korting is dan normaal. Vaal ook veel meer.

Klinkt niet heel aanlokkelijk. Kan dus ook een miskoop worden?

joep

Garantie blijft wel van kracht. Maar ik zou er persoonlijk niet voor gaan.

Sparky

Refurbished apparatuur is inderdaad gereviseerde apparatuur (om wat voor reden dan ook).

Citaat van: joep op september 28, 2011, 08:42:09
Garantie blijft wel van kracht. Maar ik zou er persoonlijk niet voor gaan.
Helemaal mee eens!

Niber

Citaat van: Sparky op september 28, 2011, 21:43:44
Refurbished apparatuur is inderdaad gereviseerde apparatuur (om wat voor reden dan ook).

Citaat van: joep op september 28, 2011, 08:42:09
Garantie blijft wel van kracht. Maar ik zou er persoonlijk niet voor gaan.
Helemaal mee eens!

Gereviseerd moet "als nieuw" zijn toch? Maar ook ik zou er dan inderdaad niet aan beginnen...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

Mijn pc is ook een refurbished computer. Heb hem inmiddels al een jaartje of 6 en doet het wonderwel nog steeds. Nagenoeg geen afschrijving want hij was niet duur pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Gentleman


Marantz 81


Gentleman

volgende op de wensenlijst



grote vraag is. Apparatuur erin, of bovenop.  :|

QuattroNL

Citaat van: Gentleman op november 04, 2011, 10:37:10
volgende op de wensenlijst



grote vraag is. Apparatuur erin, of bovenop.  :|
Erop!
(mooie spullen mogen best zichtbaar zijn, zolang je maar niet teveel draden ziet).

Die muur heeft wel een .... karakteristieke ... uitstraling  clown1
Wel een heerlijk contrast met dat strakke meubel.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Gentleman

Citaat van: QuattroNL op november 04, 2011, 10:54:49
Citaat van: Gentleman op november 04, 2011, 10:37:10
volgende op de wensenlijst


grote vraag is. Apparatuur erin, of bovenop.  :|
Erop!
(mooie spullen mogen best zichtbaar zijn, zolang je maar niet teveel draden ziet).

Die muur heeft wel een .... karakteristieke ... uitstraling  clown1
Wel een heerlijk contrast met dat strakke meubel.

hahah is natuurlijk niet mijn huis. de reclame mannen weten dit natuurlijk wel aan te pakken.

Gentleman


joep

De mooiste ruimte zijn de ruimtes die leeg zijn. Of zo goed als leeg. Helaas is het geen optie om te wonen in een woonkamer welke leeg is. Het is juist o zo moeilijk om te voorkomen dat jouw woonkamer na een tijdje vol staat met zooi. Ben zelf een groot voorstanders van bijna lege ruimtes maar ook bij mij staat het vol met zooi. Ik heb zelf een kamer van 10,5 x 6 meter. Met een grote kamer lukt het vaak iets makkelijker. Zou mijn kamer 160m2 groot kunnen maken maar dan stook ik mezelf arm. Schoonheid is de kunst van het weglaten. Dus zeker nu je zwarte en zilveren spullen bezit zou ik zeggen zet ze in de kast maar let wel op de warmte ontwikkeling.