De set van Gentleman

Gestart door Gentleman, januari 18, 2011, 23:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rha007

Gefeliciteerd met de aanvulling op deze toch al mooie set.
Hier nog een super tevreden sonos gebruiker  pompom

mountainbiker

Ja toe maar maak ons gek en jaloers met je mooie set mr gentleman!!! :yes:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

xander32

Citaat van: Gentleman op september 22, 2011, 20:44:49
Inmiddels de Sonos Play:5, Sonos Bridge en de Synology DS211 geinstalleerd.

Nu vele opties om muziek te streamen, gezien het feit dat de SR5023 gelinked is een Airport Express.

Best verwarrend al die apps, Remote, Sonos, DS Audio, maar goed. Ga mn weg wel vinden. Vooralsnog zeer tevreden over de Sonos in de slaapkamer.
Mooie aanwinsten, veel plezier ermee.


Sander.

Gentleman

Citaat van: mountainbiker op september 23, 2011, 02:20:15
Ja toe maar maak ons gek en jaloers met je mooie set mr gentleman!!! :yes:

Mag ook wel. Jarenlang alleen maar kijken, kijken, niet (kunnen) kopen.

Je moet je er ook echt in verdiepen voordat je iets aanschaft. Alle opties, keuzes maken het wel moeilijk.

en het kan niet gek genoeg. Nu een Redeye Dock aan het overwegen.
En waarschijnlijk nog een sonosplayer voor in de woonkamer om de Airport Express te vervangen. Kwaliteit schijnt wel aanzienlijk beter te worden.



Marantz 81

veel plezier van je nieuwe aanwinsten  pompom

en als je alles zomaar kunt kopen is de lol er ook snel vanaf  :wink:

Cornelis1921

 byebye :-D  :|
Citaat van: Gentleman op september 22, 2011, 20:44:49
Inmiddels de Sonos Play:5, Sonos Bridge en de Synology DS211 geinstalleerd.

Nu vele opties om muziek te streamen, gezien het feit dat de SR5023 gelinked is een Airport Express.

Best verwarrend al die apps, Remote, Sonos, DS Audio, maar goed. Ga mn weg wel vinden. Vooralsnog zeer tevreden over de Sonos in de slaapkamer.
Very well Gentleman, ben zelf nog helemaal van het 'old school' CDtjes draaien, maar wens jou i.i.g. veel luisterplezier toe. En wat Arjan (Marantz81) beweert geldt waarschijnlijk voor iedereen. Als ik iedere CD die ik leuk vind zomaar kan kopen, is de lol er al gauw van af. Juist het er naar toeleven is vaak de leukst. Eenmaal in bezit besef je pas wat de waarde of juist het gebrek daarvan is.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Ja, bezit is het einde van de begeerte.

Gentleman

Citaat van: joep op september 25, 2011, 08:57:09
Ja, bezit is het einde van de begeerte.

Helemaal mee eens. 
Streaming is voor de "luchtige" iTunes liedjes.

Het afstruinen van de 2e hands cd zaken op zoek naar de cd's die je graag wilt, weet het verlangen alleen maar te versterken. Werkt voor mij. Ipv inderdaad, binnenlopen, kopen en in de kast stoppen.  Nu ben je blij net die ene te hebben gevonden.

joep

Vele onder ons hebben een set staan van heel wat centjes. Daar investeer je natuurlijk ook niet dagelijks in. Het is dan natuurlijk erg leuk vaak voor enkele euro's cd's te kunnen kopen. Het houd de hobby warm en de zoektocht naar die ene cd is natuurlijk ook prachtig. En je bent er mee van straat zodat je ook weer geen ander kattenkwaad kunt uithalen.

Cornelis1921

 
Citaat van: joeplink=topic=6287.msg118028#msg118028 date=1316933829
Ja, bezit is het einde van de begeerte.
Maatje John:  "Bezit van de zaak is het einde van het vermaak."
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Mocht je nog een RedEye Dock overwegen dan is deze nu in de aanbieding bij de Hifi corner in Groningen (ook nette, snelle verzending - gratis).  byebye
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

211

Citaat van: joep op september 25, 2011, 08:57:09
Ja, bezit is het einde van de begeerte.

Hmmm geldt niet voor mij en mijn vriendin... ;-)
Zolang je maar geniet....

joep

Bezit jij jouw vriendin dan? Gevaarlijke uitspraak voor zover ik vrouwen ken.

Niber

Zo lang ze niet mee leest... :schater:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Gentleman

Citaat van: Niber op september 27, 2011, 17:59:57
Mocht je nog een RedEye Dock overwegen dan is deze nu in de aanbieding bij de Hifi corner in Groningen (ook nette, snelle verzending - gratis).  byebye

Wat bedoelen ze met Overstock?