ZR6001 koppelen met een ZC4001

Gestart door Technieker, december 21, 2010, 19:22:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Technieker

Dames en Heren,

Sinds een tijdje veel lezend op dit forum is toch de tijd gekomen een account aan te maken.
Ik ben Robert, 23 en kom uit de achterhoek.


Sinds een tijdje heb ik een ZR6001 Dolby surround versterker. 1 woord, erg fijn apparaat  :yes:
Per toeval kon ik deze 2de hands kopen van iemand ( a-technisch) Daarbij heb ik ook een ZC4001 gekocht.
Van beide heb ik de handleiding maar ik krijg ze niet gekoppeld over het elektrisch circuit. Hij blijft de server maar missen. Deze staat aan in het menu van de versterker.  Ik volg echt stap voor stap de handleiding en nog werkt het niet :?  Heeft iemand een idee?

Dan nog een kleine vraag,  De RS232 sturing kan die alleen " lezen " of ook " schrijven " ? Als voorbeeld, kan ik de TV naar een goede input laten switchen? Uit het menu haal ik die optie niet maar ik hoop er toch stiekum op.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Technieker


Stadium III

Kun je er iets ervan in de handleiding vinden ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

Je kunt beide app resetten naar fabrieks instellingen, dan zijn ook de instellingen van de PLC settings gereset.
Dan zou de verbinding moeten werken, werkt het dan nog niet dan zit er waarschijnlijk ergens een defect in.
Heb je beide app gereset ?

Technieker

Software matig kan ik beide niet resetten.

Ik kwam er ook nu achter dat er een afstandsbediening hoort te zitten bij de ZC4001 en die heb ik dus niet.... violent1

Iemand optie's?

Technieker


thepioneer

Ik ben totaal niet bekend met de setup van deze apparaten. Wel komt bij mij de vraag naar boven namelijk,

Heb je hem wel op dezelfde stroomgroep zitten ???? Want anders ontvangt hij het signaal niet. Even in het zelfde stekkerblok plaatsen als de reciever.

Oh ja en nog welkom hier op het forum  pompom

grts Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Technieker

Zelfs als die achter in de versterker zit geprikt werkt het nog niet.

Iemand een idee?

Bekend punt bij deze apparaten?