DE TWEEDE RONDE Wie is de volgende ?

Gestart door Vlearmoes, december 20, 2010, 12:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Het afgelopen jaar hebben we genoten van ongeveer 5 Thuis theaters / luisterruimtes van verschillende leden hier  :kwijl:

Dit is ons zééééér goed bevallen; we konden elkaar op (subtiele/minder subtiele  :-D) verschillende wijzes tips, truuks en verdere afstelmogelijkheden letterlijk verbeteringen laten horen en zien.

Mensen die eigenlijk allemaal de zelfde hobby hebben en streven naar een geluid die in hun luisterruimte
zo optimaal mogelijk klinkt;    en het is een verademing om daarover met elkaar van gedachten te wisselen.

Vorig jaar zijn we bij ondergetekende begonnen  en de rij langs geweest.

Nu in het aankomende nieuwe jaar starten we met DE TWEEDE RONDE  (meneer cactus) want iedereen heeft natuurlijk iets met alle raadgevingen gedaan en sommige sets zijn totaal overhoop gehaald  :-o     

En die willen we zien en HOREN !!  :kwijl: :kwijl:

Ook hebben zich in het loop van het jaar enkele mensen zich toegevoegd aan de Ronde met nieuwe frisse inbreng    ook zij mogen zich verheugen op een bezoekje van een mannetje of wat  :yes:


Velen zullen in het nieuwe jaar Januarie vol hebben zitten met borrels enz   ook het weer kan parten spelen.

Maar toch een poging om de TWEEDE RONDE snel te beginnen; dus gooi hier een stel data neer van de komende zondagen richting/in Februarie wanneer je wel zou kunnen   (ik kan altijd)

Groetjes Theo :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

joep



Het is gewoon altijd hartstikke gezellig als we langskomen.

lo

Wie doen er momenteel allemaal mee aan de ronde?
Is het alleen voor HT of ook stereo?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

#3
 :schater: :schater: :schater:

Met de juiste Blu-ray en het bijbehorende volume   kunnen we deze jongens toch nog zo krijgen; dat ze achter de eerste beste auto duiken  :evil:   (denkend aan kevin uit home alone )


Maar natuurlijk zijn ook de stereo jongens welkom  in de eerste groep zitten ook mensen die minder met films hebben en liever naar een downl...  euh CD luisteren  notworthy

Echter de groep moet NIET te groot worden ivm sweetspots/ruimtes enz   HLP   dan evt de groep opsplitsen
bij overweldigende belangstelling   :-P
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

Om te zorgen dat ik een goede plek bij Theo op de bank heb, meld ik me gewoon weer aan. Ben erg benieuwd naar je nieuwe optrek Theo..


PS

De BR is binnen.  hello Moooooiiiiiii echt een enorme verbetering tov mijn ouwe DVD5.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

thepioneer

Ik meld me ook aan, zowel als luisteraar en als luisteradres  :)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Citaat van: thepioneer op december 20, 2010, 16:04:55
Ik meld me ook aan, zowel als luisteraar en als luisteradres  :)

hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Ook vanuit hier weer een aanmelding !

Ben benieuwd als we ook nieuwe leden hebben die intresse hierin hebben
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

Citaat van: lo op december 20, 2010, 16:32:16
8-)

Lo    als ik het goed heb woon jij in de buurt van StadiumIII ??

We hebben ook al eens eerder twee bezoeken op 1 dag gedaan als mensen van ver moeten komen naar leden die toch redelijk (via binnendoor  :-D ) bij elkaar wonen.

Daarover nadenkend is dat eigenlijk een mooi systeem  2 leden bezoeken die ongeveer een half uurtje uit elkaar wonen  :roll:    is de dag helemaal goed besteed  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Leo is zeker de moeite waard !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62


xander32

Mag ik als stereo-boy en niet-Marantz-bezitter (lees: voormalig Marantzofiel) ook nog een x aanschuiven?



HLP Sander.

jowa

Ik meld me ook aan voor de luistertsessies, altijd gezelli  hello