Met het Marantz forum naar een klassiek concert

Gestart door Marantz 81, november 15, 2010, 22:56:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dex

Misschien is het een idee om hier een aantal komende uitvoeringen op verschillende locaties neer te zetten waar men dan een keuze uit kan maken, gerelateerd aan woonplaats en de wil of het vermogen om te reizen?  :angel:

Dus wat komt er in De Doelen in Rotterdam
Dus wat komt er in het Concertgebouw in Den Haag
etc. etc.

Dan kun je hier aangeven waar je naartoe wil en vervolgens iets af spreken met andere forummers.
Want om met alle geinteresseerde forummers naar één bepaald concert op één bepaalde locatie te gaan is niet mogelijk blijkt wel.  :-P

WimPeu

Geloof dat de liefde voor klassiek weer wat getemperd is bij Arjan... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

#17
 :yes:
Citaat van: WimPeu op juni 02, 2011, 09:10:16
Even voor de duidelijkheid. Amsterdam,Haarlem,Leiden en Rotterdam...dat is toch ook Randstad.
Inderdaad, maar met name deze steden beschikken over (een) (klassieke) concertza(a)l(en). Sorry Wim voor de onduidelijkheid. En idd elders in den lande wordt er ook klassiek geconcerteerd, als je dat soms bedoeldt. Al vrees ik met jou dat Arjan enigzins de belangstelling voor zijn eigen voorstel wat verloren heeft. Doch wie-o-wie pakt het weer op. Ik beschik helaas niet over de (financiele) middelen - toegangsbewijzen moeten meestal vooraf betaald worden. Plannen kan ik wel, maar is dat dan wel zo'n goed idee?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

Gewoon plannen Cor. Er is blijkbaar wel animo.

Als mensen het te ver reizen vinden moeten ze regionale bijeenkomsten organiseren.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 02, 2011, 09:08:30
Lekker oud topic uit de sloot halen... :-(

Als je het topic " Met het Marantz forum naar een klassiek concert" noemt maar je wilt alleen in de Randstad afspreken noem het dan "met de Randstadjes naar een klassiek concert"  :wink:

Wat maakt dat nou uit? Er is toch geen wezenlijk verschil als je volgens de regeltjes een nieuw topic met hetzelfde onderwerp maakt?

Ik wist trouwens niet dat men buiten de Randstad ook van klassieke muziek hield.  :-P :wink:

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

#20
 :-D Beroemd Oostenrijks componist Anton Bruckner was ook maar een eenvoudige 'country bumpkin'...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op juni 02, 2011, 09:18:53
Misschien is het een idee om hier een aantal komende uitvoeringen op verschillende locaties neer te zetten waar men dan een keuze uit kan maken, gerelateerd aan woonplaats en de wil of het vermogen om te reizen?  :angel:

Dus wat komt er in De Doelen in Rotterdam
Dus wat komt er in het Concertgebouw in Den Haag
etc. etc.

Dan kun je hier aangeven waar je naartoe wil en vervolgens iets af spreken met andere forummers.
Want om met alle geinteresseerde forummers naar één bepaald concert op één bepaalde locatie te gaan is niet mogelijk blijkt wel.  :-P

Misschien als je er een bbq aan vastknoopt.  shutup frusty
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: Cornelis1921 op juni 02, 2011, 11:05:31
:-D Beroemd Oostenrijks componist Anton Bruckner was ook maar eenvoudige 'country bumpkin'!
Zeg, je moet de boel niet lopen te verstieren als ik Wim zit te stangen, Cor.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

heb dit helemaal vergeten lijkt met nog steeds leuk en mooi om zo,n concert bij te wonen en wil het ook wel organiseren ,maar wordt wel na de zomer dan  :yes:

Cornelis1921

 byebye OK Arjan, dat lijkt mij ook het meest geschikte tijdstip, hoewel vroegboeken ook zo zijn voordelen heeft, zeker nu. Als er belangstelling is voor de Robeco Zomerconcertenserie in het Concergebouw Amsterdam, kunnen we misschien daarvoor wat organiseren. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Citaat van: Cornelis1921 op juni 03, 2011, 02:49:53
Als er belangstelling is voor de Robeco Zomerconcertenserie in het Concergebouw Amsterdam, kunnen we misschien daarvoor wat organiseren. Groet, Cor.
Dat lijkt mij leuk.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Er hoeft naar mijn mening niks anders 'georganiseerd'te worden dan dat er hier een concertdatum wordt geopperd en dat mensen dan aangeven dat ze daar naartoe willen. (Als je niet wil hoef je niks te zeggen want dat werkt verwarrend! )
Je kunt zelf entreebewijzen kopen, het enige wat je moet doen is je forumgenoten opzoeken voor aanvang van het concert.  :roll:  :-D

Mexicaanse Hond

Joh, dat hadden wij nou nooit kunnen bedenken.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :wink:
Citaat van: f.luisteraar op juni 03, 2011, 08:30:32
Joh, dat hadden wij nou nooit kunnen bedenken.  :-P
Het is immers ook maar een idee...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op juni 02, 2011, 10:59:37
Wat maakt dat nou uit? Er is toch geen wezenlijk verschil als je volgens de regeltjes een nieuw topic met hetzelfde onderwerp maakt?

Ik wist trouwens niet dat men buiten de Randstad ook van klassieke muziek hield.  :-P :wink:

Persoonlijk zou ik ook liever een meeting houden bij De Zwarte Cross... hello  Potje bier erbij, die sfeer spreekt mij meer aan iig (De muziek waarschijnlijk ook). HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES