Met het Marantz forum naar een klassiek concert

Gestart door Marantz 81, november 15, 2010, 22:56:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Hallo

Wie gaat ermee naar een klassiek concert ?

weer even zo niet welk concert ,maar ben nogal gefascineerd van deze muziek en denk dat ik niet de enige ben

groeten Arjan

xander32

Leuk initiatief; interesse  :yes:.


Sander.
Citaat van: Marantz 81 op november 15, 2010, 22:56:35
Hallo

Wie gaat ermee naar een klassiek concert ?

weer even zo niet welk concert ,maar ben nogal gefascineerd van deze muziek en denk dat ik niet de enige ben

groeten Arjan

viceadmiraal61

in music emotion staat je kans...en kan je mij zien opnemen  in haarlem

cz79

Ik hou me zeker aanbevolen en ik zou ook wel eens bij een 'live' opname willen zijn van Fritz, dus een mooie combinatie van beiden lijkt me perfect!

lo

@marantz81,

Bedoel je hetzelfde concert als Fritz?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ow dat zouden we kunnen doen ja ,maar doelde meer gewoon om naar een live concert te gaan van een orkest in bijvoorbeeld de doelen

dat ik zei van weet even niet zo welke is meer dat ik niet zo thuis ben ik de verschillende soorten  klassiek

luister laatste tijd regelmatig Classic FM  en komt regelmatig hele mooie muziek voorbij , hou niet echt van opera alleen sommige nummers en ook niet meerdere achter elkaar vooral de Viool en Piano zijn zulke mooie instrumenten en nog meer natuurlijk

zag laats op tv ook dat zo,n man vertelde dat je in de concert zaal echt de contra bassen voelt

lo

aha.... snap wat je bedoelt. Haarlem om naar Fritz te gaan kijken is voor mij wel een heel end weg. Zou ik echt over na moeten denken.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Waar en wanneer is dat in Haarlem? Voor mij is dat een stuk dichter bij namelijk.

Fritz, any info?

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81

#9
ik zal binnenkort wel eens opzoek gaan zijn er nog vorkeuren kwa locatie ? ik dacht zelf rotterdam of eindhoven , dan ergens begin volgend jaar tussen januarie en februarie  :yes:


haarlem lijkt mij ook wel leuk ,voor mij is het ook al ruim 100 km rijden ,maar het is wel leuk dat iedereen meekan die heeft aangegeven om ernaar toe te gaan  byebye 

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

211

#11
...
Zolang je maar geniet....

Cornelis1921

#12
 :yes: Arjan, goed idee; ik doe mee. Stel maar voor... Liefst iets in de Randstad, bezit geen auto. Utrecht b.v., maar ook Amsterdam, Haarlem, Leiden, Den Haag of Rotterdam is goed. Ik hou van alle klassieke genres en stijlen: ben wat je noemt, een (echte) omnivoor. Gr. Cor. P.S. Mijn domicilie is Leiden.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

Lekker oud topic uit de sloot halen... :-(

Als je het topic " Met het Marantz forum naar een klassiek concert" noemt maar je wilt alleen in de Randstad afspreken noem het dan "met de Randstadjes naar een klassiek concert"  :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Cornelis1921 op juni 02, 2011, 01:23:15
:yes: Arjan, goed idee; ik doe mee. Stel maar voor... Liefst iets in de Randstad, bezit geen auto. Utrecht b.v., maar ook Amsterdam, Haarlem, Leiden of Rotterdam is  goed. Ik hou van alle klassieke genres en stijlen: ben wat je noemt, een (echte) omnivoor. Gr. Cor. P.S. Mijn domicilie is Leiden.

Even voor de duidelijkheid. Amsterdam,Haarlem,Leiden en Rotterdam...dat is toch ook Randstad.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES