De ronde af !

Gestart door Stadium III, mei 08, 2010, 16:17:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drees62

Citaat van: Stadium III op mei 12, 2010, 07:29:19
Nope maar dat wordt nummer 4 dan
Alleen andre weet ik nog niet 100% zeker Theo Robert en jij wel !

Dus komt goed !

Ik kan ook!

Stadium III

Dat is mooi

Dan pm ik mijn gegevens naar jullie !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Shepherd Moon

Van waar ben je Stadium III? (gewoon grove lokatie he) Aangezien ik vanuit Belgie moet komen...
Want ben ook wel benieuwd en als ik een gaatje vind wil ik wel eens mss een nieuwe referentie opdoen  :wink:

Mss ook wel eens m'n laptop meenemen en spullen om gedetailleerdere metingen uit te voeren, kunnen we letterlijk eens die AM meten voor en na... Want grafieken en zo heb ik nog niet gezien ervan... :?
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Stadium III

Citaat van: Shepherd Moon op mei 17, 2010, 18:56:51
Van waar ben je Stadium III? (gewoon grove lokatie he) Aangezien ik vanuit Belgie moet komen...
Want ben ook wel benieuwd en als ik een gaatje vind wil ik wel eens mss een nieuwe referentie opdoen  :wink:

Mss ook wel eens m'n laptop meenemen en spullen om gedetailleerdere metingen uit te voeren, kunnen we letterlijk eens die AM meten voor en na... Want grafieken en zo heb ik nog niet gezien ervan... :?


Ik zit in Tilburg niet extreem ver van Turnhout
Nu zijn we al met 4en en dat is eigenlijk al meer als genoeg maar mocht je kunnen zouden er 5 ook wel inpassen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Shepherd Moon

tja, een claustrofobisch gedoe wil ik er ook niet van maken voor jullie, anders een andere keer mss he  :-) Geen probleem voor me  :wink:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Stadium III

Citaat van: Shepherd Moon op mei 17, 2010, 20:03:49
tja, een claustrofobisch gedoe wil ik er ook niet van maken voor jullie, anders een andere keer mss he  :-) Geen probleem voor me  :wink:

Dan spreken we een andere keer af !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Morgen ben ik mogelijk niet zoveel hier en morgenavond een feestje.
Bijdeze wil ik iedereen die zondag naar stadium lll gaat alvast veel plezier wensen hier in ons gezellige brabant en natuurlijk bij Rob.

Geniet ervan en heb fun :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Ze zijn weer weg !

Ben benieuwd wat ze ervan vonden !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: Stadium III op mei 30, 2010, 15:34:43
Ze zijn weer weg !

Ben benieuwd wat ze ervan vonden !
En, wat vond jij er zelf van :yes: ¿


Sander.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Was een leuke en gezellige dag !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Citaat van: Stadium III op mei 30, 2010, 16:37:34
Was een leuke en gezellige dag !


Jaaaaaa Rob heeft weer duidelijk laten horen dmv verschillende dvd`s en blu-ray`s  hoe een sub ECHT hoort te klinken  notworthy notworthy notworthy pompom
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op mei 30, 2010, 17:19:08

Jaaaaaa Rob heeft weer duidelijk laten horen dmv verschillende dvd`s en blu-ray`s  hoe een sub ECHT hoort te klinken  notworthy notworthy notworthy pompom
Maar jij kende de installatie van Rob al he? Desondanks toch nog weer nieuwe dingen gezien en/of gehoord?

Citaat van: Stadium III op mei 30, 2010, 16:37:34
Was een leuke en gezellige dag !
Dat had ik niet anders verwacht :yes:.

Sander.

Vlearmoes

#28
Citaat van: xander32 op mei 30, 2010, 19:02:20
Maar jij kende de installatie van Rob al he? Desondanks toch nog weer nieuwe dingen gezien en/of gehoord?
Dat had ik niet anders verwacht :yes:.

Sander.

Nieuwe dingen; Rob wordt een dagje ouder en heeft daar de sub ook op aangepast  :-D
In zijn jonge jaren ging alles een paar Db harder;  maar om eerlijk te zijn    vandaag stond toch alles wel heel erg mooi afgesteld, niks overheersend maar mooi mee-ademend  :kwijl: :yes:

Nog steeds ongelooflijk dat de buren niet aankloppen  pompom
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op mei 30, 2010, 19:36:30
Nieuwe dingen; Rob wordt een dagje ouder en heeft daar de sub ook op aangepast  :-D
In zijn jonge jaren ging alles een paar Db harder;  maar om eerlijk te zijn    vandaag stond toch alles wel heel erg mooi afgesteld, niks overheersend maar mooi mee-ademend  :kwijl: :yes:
Wil er echt ook een x zelf gaan luisteren en kijken :yes:. Maar zal nu niet eerder dan van de zomer een keer zijn dat ik in het weekend een hele dag vrij kan maken :oops:.
Allicht dat ik dan toch mijn zienswijze betreft high-level ga bijstellen shutup.

Sander.