Marantz shootout

Gestart door PM95, maart 07, 2007, 02:15:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mahansz

ik kan eventueel wel de 17 serie meenemen, hebben we daar ook wat van!  :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

SB_Marantz

Citaat van: hansvdstok op maart 08, 2007, 10:04:58
ik kan eventueel wel de 17 serie meenemen, hebben we daar ook wat van!  :-D


Ik ben wel schieuwnierig naar die PM-17 en ST-17.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Die PM17 heeft geen pre out toch .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Kunnen we ook de kwaliteiten van de pre bepalen  :-D

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

wel mooie aansluitklemmen voor de speakers  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mahansz

dit is wel een mkI hoor, de mkII heeft WBT  klemmen, daarnaast is de pre-out uiteraard aanwezig!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

daarbij: ik kan het weten!!  :-D :-D :-D :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

ow dat wist ik niet,ik dacht dat va mk2 degelijke klemmen had :wink:

iig fijn dat je die mee wilt nemen,kunnen we zoals SB al zegt de pre van de PM17 checken .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mahansz

nu nog alleen een sm-17, dat zou helemaal mooi zijn! alleen je wilt niet weten hoe lang ik al bezig ben om zo eentje op de kop te tikken (in nederland dan, 'k ben nog wat huiverig om er op de duitse ebay een te kopen). Nog steeds zoekende dus  :cry:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

het probleem trouwens met deze klemmen is dat er geen pluggen in kunnen.... dit zit ik me trouwens nu te bedenken: misschien spades wel! 'k ga als ik thuis ben wel even kijken :mrgreen:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

BernHardN

Citaat van: hansvdstok op maart 08, 2007, 15:00:12
het probleem trouwens met deze klemmen is dat er geen pluggen in kunnen.... dit zit ik me trouwens nu te bedenken: misschien spades wel! 'k ga als ik thuis ben wel even kijken :mrgreen:

Is het niet zo dat waneer je het dopje er helemaal af draaid, er het dopje uit kan halen?

mahansz

helaas niet, hij is met iets vastgezet, zodat je m er niet helemaal af kan halen..
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

De woning begint steeds verder af te raken (alleen de hele tuin eigenlijk nog).
Dus een shootout bij thuis moet toch redelijk snel mogelijk zijn!

Hou dit topic in de gaten, ik zal binnenkort wat data posten.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Graag op een Zondag!!  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)