op bezoek bij olaf aka lionb

Gestart door PM95, mei 19, 2007, 23:47:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Afgelopen Donderdag (hemelvaartdag) ben ik bij Olaf die hier forummember is op bezoek geweest ,ik was al een geruime tijd zeer benieuwd naar zijn marantz verzameling :-),en het zijn er wat hoor!! notworthy

Wat heb ik gezien (van wat ik heb kunnen onthouden):

2xCD10
2xCD11
1xCD80
4xCD60 waarvan twee gold en 1xle
1xCD16
2xCD50
CD85
CD84
CD74
CD57,67ose,5000,6000,enz

teveel om op te noemen,ik meen dat hij zon 32 Marantz cd spelers heeft .

Wat heb ik nog meer gezien:

DD92,2xDD82 met zamac's
ST50L,ST72
PM95,2xPM90se,PM82G,PM80,PM80SE,PM50,SC80,SM80
SD60,SD72
enz enz enz

En er komt maar geen einde aan!!
Alles is werkelijk in een mint condition  HB

Hij is nog bezig om alles netjes een plekje te geven,en ik zal hem tzt er mee gaan helpen,als alles mooi op zn plek staat volgen uiteraard foto's,want beste marantz liefhebbers Dit mag gezien worden!!!

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Altijd goed een M&G

32 CD spelers is ook altijd mooi ,is er wel 1tje die het zal doen !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vanhal

Foto's!!!  pompom

He lionb, weet jij misschien hoe je de volumeknop van de pm80se los kan trekken?

Nicowico

Zit er een gaatje aan de zijkant van de knop? Zo ja dan moet je een heel dun imbussleuteltje gebruiken.
Sansui X-1 X-treme, CD12/DA12, Genesis Digital Lens, Vifa Vivace.

Vanhal

Ja toch wel? Ik had Richard van Marantz gemaild, die zei dat je de knop er gewoon vanaf kon trekken....
Ik heb overigens al een imbus geprobeerd, misschien te dik of te dun. Ik ga zo een andere proberen. Thx! :)

Maurice

Citaat van: Vanhal op mei 20, 2007, 09:47:08
Foto's!!!  pompom

He lionb, weet jij misschien hoe je de volumeknop van de pm80se los kan trekken?
Ik heb vandaag de demonstratie gezien van een gewone PM80, en das echt gewoon los trekken!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Vanhal

Citaat van: Maurice op mei 20, 2007, 19:52:14
Citaat van: Vanhal op mei 20, 2007, 09:47:08
Foto's!!!  pompom

He lionb, weet jij misschien hoe je de volumeknop van de pm80se los kan trekken?
Ik heb vandaag de demonstratie gezien van een gewone PM80, en das echt gewoon los trekken!

Ja nee, bij de normale versies wel. De SE versies hebben aluminium knoppen die blijkbaar vast zijn gezet.

En inderdaad, met een kleine imbus sleutel is de knop los te krijgen! De volumeknop van m'n mkII SE zat ietsie los, en die heb ik nu eindelijk vast kunnen draaien. Thx Nicowico!! :)

lionb

ik heb eigenlijk niet op de volume knop gelet maar het de zelfde knop als de pm90se :mrgreen:

Vanhal

Waar blijven die foto's? ;)

En andere vraag, waarom bewaar/spaar je al die spelers en versterkers? Vind je het mooi om ze te hebben of wil je ze op een later tijdstip (met wellicht winst) verkopen?

lionb

nee ik vind ze leuk te verzamelen en zal ze zeker niet verkopen want ik heb altijd al een marantz room willen hebben e :wav:

Paul

Misschien volgende keer een shootout bij jouw, alleen hebben we dan aan 1 middag niet genoeg !! :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erwin

heeft een voordeel we hoeven zelf niks mee te nemen
Citaat van: Paul op mei 26, 2007, 07:55:52
Misschien volgende keer een shootout bij jouw, alleen hebben we dan aan 1 middag niet genoeg !! :-P
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

SB_Marantz

Citaat van: erwin op mei 26, 2007, 08:23:01
heeft een voordeel we hoeven zelf niks mee te nemen
Citaat van: Paul op mei 26, 2007, 07:55:52
Misschien volgende keer een shootout bij jouw, alleen hebben we dan aan 1 middag niet genoeg !! :-P


:? :? :? :? :? :? violent1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vanhal


TurboMarco

Ik ben diegene die de foto's zal maken ,en voorlopig ben ik nog druk met andere zaken.

heb nog even geduld  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)