Meerijden vanuit Twente/Achterhoek naar live-opname STS op 30 januari 2010

Gestart door drees62, januari 02, 2010, 13:08:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drees62

goed voor de duidelijkheid het kodo drum gebeuren gaat plaats vinden op 30 jan 2010 vanaf 1 uur tot 5 uur
het adress is krekenburg 7 a in monfoort tel 0348 475071 en elke marantz verformer krijgt van mij persoonlijk
bij bezoeken van dit concert een demo cd ..ik wil echt een volle zaal dus komt allen tezamen
aanwezig marantz van den hul en indiana line luidsprekers  ..concert is GRATIS..heeft de forum club een vlag
of andere promo spullen? wij hangen of zetten het graag neer


Ik ga er heen! Als er meer mensen uit het Oosten plannen hebben is het misschien leuk om af te spreken om samen te rijden. Behalve dat dit een stuk gezelliger is kunnen we dan ook de benzinekosten event. delen.
Ik wil wel rijden en we kunnen bevoorbeeld afspreken bij AC Rest. in Holten of indien een beetje op de route wil ik mensen ook wel thuis ophalen.
Andere opstapplekken zijn uiteraard ook mogelijk, ik woon trouwens zelf in Enschede.

Laat het even weten als je mee wilt rijden!

groeten,
André

Vlearmoes

Misschien ben ik een kandidaad;   ff kijken hoe het de komende tijd met me gaat  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: drees62 op januari 02, 2010, 13:08:14
goed voor de duidelijkheid het kodo drum gebeuren gaat plaats vinden op 30 jan 2010 vanaf 1 uur tot 5 uur
het adress is krekenburg 7 a in monfoort tel 0348 475071 en elke marantz verformer krijgt van mij persoonlijk
bij bezoeken van dit concert een demo cd ..ik wil echt een volle zaal dus komt allen tezamen
aanwezig marantz van den hul en indiana line luidsprekers  ..concert is GRATIS..heeft de forum club een vlag
of andere promo spullen? wij hangen of zetten het graag neer


Ik ga er heen! Als er meer mensen uit het Oosten plannen hebben is het misschien leuk om af te spreken om samen te rijden. Behalve dat dit een stuk gezelliger is kunnen we dan ook de benzinekosten event. delen.
Ik wil wel rijden en we kunnen bevoorbeeld afspreken bij AC Rest. in Holten of indien een beetje op de route wil ik mensen ook wel thuis ophalen.
Andere opstapplekken zijn uiteraard ook mogelijk, ik woon trouwens zelf in Enschede.

Laat het even weten als je mee wilt rijden!

groeten,
André

Mooi initiatief - indien vriendinlief werken is heb ik interesse - zal het je spoedig doorgeven.


Sander.

RonaldW

Ik heb er ook wel zin in maar of het mij lukt ? dat laat ik nog weten !
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

Maurice

Hmmmm,
Weet nog niet of het gaat lukken, lijkt mij wel imposant!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

 stupid oi

Ik ga in iedergeval :yes: samen met mijn vriendin.

komen we in haar ''nieuwe'' thunderbirds car, namelijk zo'n peugeot waar de deuren automatisch naar achter schuiven.

Je kan ons ook niet over het hoofd zien , karretje is knal geel namelijk.

o ja mijn  vriendin heet tegen woordig ook wel ''miss penelope''
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

drees62

Het is onzeker geworden of ik zelf kan, laat het nog wel even weten hier in de loop van volgende week.
Moet nl. al op tijd weer terug zijn voor een (ander) live-concert.

Roland65

Als alles doorgaat vertrek ik samen met een vriend vanuit Velp, bij Arnhem.
Als er nog mensen uit deze regio mee willen rijden dan kan da!
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

drees62

Citaat van: drees62 op januari 19, 2010, 22:33:26
Het is onzeker geworden of ik zelf kan, laat het nog wel even weten hier in de loop van volgende week.
Moet nl. al op tijd weer terug zijn voor een (ander) live-concert.

Helaas, ik ga het niet redden  :cry:. Voor degenen die wel gaan: veel plezier!

xander32

Citaat van: xander32 op januari 02, 2010, 13:39:03
Mooi initiatief - indien vriendinlief werken is heb ik interesse - zal het je spoedig doorgeven.


Sander.
Ik haak ook af: heb een condoleance en een vergadering van een muziekgezelschap waar ik deel van uit maak. Een volgende x beter.

Voor diegenen die gaan: veel plezier en ik geniet graag van  ullie verslaglegging hier :yes:.

Sander.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520