Subwoofer uitleg/instel dagje

Gestart door Stadium III, augustus 02, 2009, 14:17:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Ik merk voor dat er steeds meer mensen momenteel subwoofers kopen HB

Allemaal zeer goed en gaaf maar het high level en low level princiepe en instellen is en blijft toch wel lastig

Nu lijkt het me wel leuk om met wat belangstellende eens een keer bij iemand af te spreken van wie zijn subwoofer eventueel nog ingeregeld moet worden

Dit om eens uitleg te geven en te kijken met zijn allen wat nou een positief resultaat kan zijn als je het zelf inregelt en waar we eventueel nog kunnen verbeteren dmv schuiven en draaien aan de knopjes  :-D

Ik heb er zelf al wel wat achter de rug dus de volgende lijkt me ook zeer leuk !

Dus voor degene die intresse hebben laat maar weten !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cheese

Hallo Rob,


Lijkt mij erg leuk en zal er bij proberen te zijn.....ligt natuurlijk aan de datuym.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

xander32


cheese

ja leuk om wat te leren maar ook om mensen te ontmoeten.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

#4
Ik ben dan natuurlijk graag van de partij. Wil nou ook graag het beste uit mijn sub halen. Het knalt nu wel maar ben wel overtuigd dat het beter kan.

Het mag natuurlijk wel bij mij thuis alhoewel ik weet dat ik nou niet bepaald centraal woon. :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Voor mij is het toch altijd een eindtje rijden

Dus maakt mij niet uit !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Als Sander het goed vindt kunnen we het het beste bij hem in Winterswijk doen volgens mij. Kees woont in Amersfoort dus dat is dan wel centraal. Maar begrijp me goed het mag ook zeker bij mij, ik denk alleen even hard op!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Winterswijk is voor mij ook goed te doen, heb ook wel interesse.
Ga in september nog wel op vakantie, zie de datum wel tegemoet.

xander32

#8
Citaat van: WimPeu op augustus 02, 2009, 17:38:36
Als Sander het goed vindt kunnen we het het beste bij hem in Winterswijk doen volgens mij. Kees woont in Amersfoort dus dat is dan wel centraal. Maar begrijp me goed het mag ook zeker bij mij, ik denk alleen even hard op!
Men is welkom in ons knusse huisje. Echter dient dan de set voltallig te zijn: morgen ochtend komt de timmerman om het meubel aan te passen, morgen middag ga ik een bestelling plaatsen voor een Panasonic plasma (ben nog in dubio over de grote: 46 of 50 inch - 3 meter kijkafstand...), deze week komt ook de ontbrekende bekabeling binnen. Wat over blijft is de blu-ray speler, levertijd peildatum 27 juli was:< 3 weken ...

Sander.

redface enne, wat nog roet in het eten kan gooien is mijn vriendin: zij zit momenteel in de ziektewet met een forse hernia in de rug, in afwachting van een operatie. Na de operatie zal ze zo`n anderhalve week bedrust moeten houden en gedurende die periode staat het bed zolang in de woonkamer. Lijkt mij dan niet zo`n gepast moment voor een M&G. 17 augustus zien wij de neuroloog - nadien verwachten wij meer duidelikheid te hebben.

Roland65

Prima initiatief!
Ik heb al een keer een sessie van Rob gehad, en het geluid werd er een stuk beter van!
Dus als ik kan, ben ik graag van de partij.
Winterswijk en Amersfoort zijn voor mij, Velp bij Arnhem, goed te doen.
Ik wil die van mij ook wel ontregelen, kunnen we bij mij de boel instellen :-).
Ben wel tot begin september op vakantie.
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Stadium III

Ikzelf ben tot 21 aug lekker thuis met vakantie

Mochten we er allemaal voor kiezen om het later doen ook geen probleem voor mij

Moeten we zeker eerst wel een slachtoffer hebben waarvan de sub mishandeld gaat worden :evil:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

De Storm III in Neede kan wel wat hebben  :-D :evil:

jullie zijn welkom   en hier aardig centraal  :roll:



ps; Sander  kom hier ff kijken naar de Pana 50er op die afstand  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op augustus 02, 2009, 19:20:17
De Storm III in Neede kan wel wat hebben  :-D :evil:

jullie zijn welkom   en hier aardig centraal  :roll:

ps; Sander  kom hier ff kijken naar de Pana 50er op die afstand  :wink:
Begrijp ik daaruit dat jij een 50 inch hebt e daar ook 3 m. vanaf zit?
Zo ja: hoe bevalt dat, m.n. bij tv-kijken?


Sander.

Stadium III

50 inch wel maar geen 3m

Al bij al is het wel zeer gaaf bij theo en de 50 inch !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Nog iemand die een datum durft te prikken voor een mooie dag ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4