LUISTER AVOND BIJ STS DIGITAL REF SET 15 16 EN 17 JUNI

Gestart door viceadmiraal61, juni 10, 2009, 17:21:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Ik heb hem inmiddels gevonden bij Freerecordshop 9,99€ , daar kan ik hem zeker bestellen. Ook de Fnac maar daar is ie een halve euro duurder.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Dennis E36

Ik heb hem inmiddels bij Bol.com besteld € 7,99. Hier komt dan nog wel € 1,95 verzendkosten bij.
Dan maar wat extra cd's  :-D ook geen straf
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

WimPeu

Grappig die plotselinge interesse in deze cd die hier al 15 jaar in de kast staat stof te vergaren. Ik vond het altijd een net geen topper. Roger Waters doet aardig z'n best om als PF te klinken maar dan zie je toch dat 1 + 1 niet altijd 2 is maar soms ook 3. Daarmee doel ik natuurlijk op de samen werking van Waters met David Gilmour! Hier met alleen RW missen de nummers net die melancholische en melodieuze sfeer, het blijft me allemaal wat te zwaar moedig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain

qua muziek vind ik RW niks aan. Alleen de opneningstrack. Ik heb hem toevallig ook net besteld bij music store :D

De Gold edition was jammer genoeg uitverkocht :(

WimPeu

Citaat van: MadVillain op juli 22, 2009, 20:49:11
qua muziek vind ik RW niks aan. Alleen de opneningstrack. Ik heb hem toevallig ook net besteld bij music store :D

De Gold edition was jammer genoeg uitverkocht :(

Toch knap van Waters om z'n cd's te slijten aan mensen die er niks aan vinden.  notworthy  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Citaat van: MadVillain op juli 21, 2009, 12:27:59
Dat is zeker een goede cd om als referentie te gebruiken. Zelf gebruik ik hem nu ook als referentie nadat ik hem bij Fritz gehoord had.

En nu met de pm95 hoor ik die wekkerradio stemmen van track 1 nog verder naar links-achter. Dat heb ik niet met de pm16.


vooral het nummer met die houthakker en arreslee klinkt te gek!
Nu komt de hamvraag.... ;D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op juli 22, 2009, 21:02:38
Toch knap van Waters om z'n cd's te slijten aan mensen die er niks aan vinden.  notworthy  :-D

Gelukkig geld dat niet voor mij , ik heb de cd via internet weten te beluisteren , altans 30 seconden per trek dan.

Gelijk was ik er helemaal weg van .


Groeten  EDWIN  B

MadVillain


Paul

Citaat van: WimPeu op juli 22, 2009, 21:02:38
Toch knap van Waters om z'n cd's te slijten aan mensen die er niks aan vinden.  notworthy  :-D
Die Waters haalt Michael Jackson in de album top 100 wel weer in.  :wink: :roll: :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Citaat van: Paul op juli 23, 2009, 22:16:34
Die Waters haalt Michael Jackson in de album top 100 wel weer in.  :wink: :roll: :-P
Gaat er straks iemand bij Bol wakker worden en denken...hee er is tegenwoordig veel vraag naar die RW CD, even groter inkopen voor een voordeliger prijs. Krijgt nog even een schouder klopje van z'n baas.

2 jaar later zitten ze nog met die zooi omhoog... :schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Citaat van: MadVillain op juli 23, 2009, 12:32:29
ik laat het je zsm weten!  :-D

Wij zijn ook helemaal niet nieuwsgierig... :roll:      eerst ff te proberen?   :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain


MadVillain

Citaat van: Paul op juli 23, 2009, 22:16:34
Die Waters haalt Michael Jackson in de album top 100 wel weer in.  :wink: :roll: :-P

Michael Jackson is ook heel goed om als referentie te gebruiken. Earth song is daar een voorbeeld van.

viceadmiraal61

niet denken nu dat ik aandelen heb bij RW maar de demo heeft wel verkoop op geleverd...
we doen er nog een schepje boven op draai ook track 12 three wishes deze moet echt ook draaien
rond teller stand 145 een heel bizonder effect meer zeg ik niet.....

drees62

Citaat van: viceadmiraal61 op december 15, 2009, 12:05:23
niet denken nu dat ik aandelen heb bij RW maar de demo heeft wel verkoop op geleverd...
we doen er nog een schepje boven op draai ook track 12 three wishes deze moet echt ook draaien
rond teller stand 145 een heel bizonder effect meer zeg ik niet.....

I know, i know. Hele aparte ervaring!
Wisten jullie trouwens dat op de track "Watching TV" Don Henley (Eagles) meezingt?

Zal de link met alle wetenswaardigheden over deze CD weer eens opzoeken en hier posten.