Naar Marantz Eindhoven 2 Juni !!!!

Gestart door Marantz 81, maart 23, 2009, 20:52:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Op welke dag?

dinsdag 2 juni 13.00-15.30 uur
11 (91.7%)
woensdag 3 juni 13.00-15.30 uur
10 (83.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Marantz 81

Hallo

naar aanleiding van een topic over de set van Ken Ishiwata ,waren er meerdere mensen die heeeeeeel graag  :yes: eens naar Eindhoven willen gaan om daar naar de luisterruimte,s te gaan kijken en dan met name te gaan LUISTEREN   :-) natuurlijk 

daarom heb ik een Poll opgesteld om te zien hoeveel mensen die echt graag zouden willen , en daarna contact op te nemen met MARANTZ  Eindhoven om te zien wat er te regelen valt  :wink:

groeten Arjan  byebye

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Jeroen

Volgens mij was ik dat die het balletje omhoog gooide :-D :-D :-D, mij kun je er in ieder geval op het lijstje erbij schrijven lijkt me geweldige ervaring. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Maurice

Geen idee of ik erbij kan zien, maar als mijn assistentie nodig is om wat te regelen dan hoor ik het wel. Als forumeigenaar kan ik soms wel wat betekenen ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Roland65

Lijkt me gaaf; een meet and greet "avant la lettre"!
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

cheese

ja daar wil ik wel bij zijn.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

MadVillain


Jantje

Lijkt me erg leuk, ben zeer benieuwd hoe het bij Marantz is. Tijdens dealerdagen altijd een goede indruk gekregen van de mensen die er rondliepen, altijd zeer kundig maar toch ook ongedwongen en gezellig.

Vandaag met een paar collega's ook naar Eindhoven geweest, voor een dealershow van Philips (niets bijzonders overigens, afgezien van de Cinema 21:9) en dat viel ook best te doen vanuit Friesland.  :-)
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

Stadium III

Citaat van: Maurice op maart 23, 2009, 22:40:45
Geen idee of ik erbij kan zien, maar als mijn assistentie nodig is om wat te regelen dan hoor ik het wel. Als forumeigenaar kan ik soms wel wat betekenen ;)
Dat kan wel eens een positieve inval kunnen betekenen ! Net zoals de VAD show !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Ow jah Tilburg - Eindhoven is appeltje eitje !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

komende 8 weken wordt het niks voor mij  frusty  (verbouwing)

dmeerpa

hmmm dat is ook nog te doen voor mij, anderhalf uurke rijden...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Marvin

ik zet me graag op de lijst om die ruimte eens te beluisteren, denk dat me broer ook wel mee wil...

(overigens is de pol een beetje vreemd opgezet, gaat niet echt van "heel graag" naar "rot op". ik wil graag maar heb de bovenste ingevuld, nu kom ik erachter dat de tweede optie nog liever heen gaat) (maakt me verder niet uit, maar ik wil graag!!) :-)

bramdg

Citaat van: dmeerpa op maart 24, 2009, 09:12:09
hmmm dat is ook nog te doen voor mij, anderhalf uurke rijden...

Juist ook eens gekeken op google map: ook ongeveer + anderhalf uurke / 142 km
maar heb ik er meer dan voor over  :-D  :-D  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

TurboMarco

zeker weten dat ik ook daar naar toe wil  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)