HuisKamerConcerten

Gestart door joep, januari 19, 2007, 09:57:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Daar ik in het bezit ben van een SR-14, DVD-17 en een SA-11 maar toch graag zou willen luisteren naar een PM-11 S1 of PM-15 S1 e.d. aangesloten aan de rest van mijn installatie zou ik graag HuisKamerConcerten willen organiseren. Niet alleen bij mij maar ook elders. Dit zou een paar maal per jaar kunnen plaatsvinden. Dus nu moet ik een leuke groep liefhebbers bijeen zien te brengen.
Ben je in het bezit van ??n van deze versterkers, of iets anders leuks, of wil je er gewoon graag bij zijn, stuur mij dan een Private Messages en ik zal dan proberen om een aantal mensen met een aantal leuke spullen bijeen te brengen.
We stemmen in onderling overleg tijd, plaats en datum af.
Verder staat nog alles open dus stuur me je opmerkingen om tot een leuk resultaat te komen. Niets moet en veel mag.
Het zou erg leuk zijn onze bevindingen hier op het form te zetten. De eerste echte eerlijke tests, niet gedreven door advertentie inkomsten, of verplichtigen aan importeurs o.i.d. Puur wat vinden wij. Is een PM-11S1 echt beter dan een PM16? En komen wij er niet uit, dat zetten we dat hier ook op het forum.

Maurice

Ik vind het een leuk initiatief, maar voor veel mensen is reisafstand een belangrijke issue. Dus waar woon jij?
En wat voor invulling wordt er aan avond gegeven, welke muzieksoorten wel en niet, of films?
Rotatie onder de aanmeldingen, iedere keer bij een ander of zo?

Ik hou het in de gaten! Lijkt mij in ieder geval wel leuk.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Altijd een leuk idee!

Maar het is net wat maurice zegt de afstanden!

Wat ga je in een avond allemaal doen ?

Ik denk dat het leuker is om gewoon een meet en greet te organiseren en te kijken hoe mensen de set hebben,
En daarbij enige tip's te geven voor verbetering ! en natuurlijk de eigen mening.

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: joep op januari 19, 2007, 09:57:18
Daar ik in het bezit ben van een SR-14, DVD-17 en een SA-11 maar toch graag zou willen luisteren naar een PM-11 S1 of PM-15 S1 e.d. aangesloten aan de rest van mijn installatie zou ik graag HuisKamerConcerten willen organiseren. Niet alleen bij mij maar ook elders. Dit zou een paar maal per jaar kunnen plaatsvinden. Dus nu moet ik een leuke groep liefhebbers bijeen zien te brengen.
Ben je in het bezit van ??n van deze versterkers, of iets anders leuks, of wil je er gewoon graag bij zijn, stuur mij dan een Private Messages en ik zal dan proberen om een aantal mensen met een aantal leuke spullen bijeen te brengen.
We stemmen in onderling overleg tijd, plaats en datum af.
Verder staat nog alles open dus stuur me je opmerkingen om tot een leuk resultaat te komen. Niets moet en veel mag.
Het zou erg leuk zijn onze bevindingen hier op het form te zetten. De eerste echte eerlijke tests, niet gedreven door advertentie inkomsten, of verplichtigen aan importeurs o.i.d. Puur wat vinden wij. Is een PM-11S1 echt beter dan een PM16? En komen wij er niet uit, dat zetten we dat hier ook op het forum.

Nog reacties op gehad of net als bij de schootout II ook niks meer van gehoord ?

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mahansz

'k vind het ook een leuk idee! Het is alleen, zoals de rest zegt, nogal geografisch afgebakend. Ik ben woonachtig in Groningen, niet echt lekker centraal dus....
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen