Op bezoek bij Stadium III

Gestart door cheese, januari 11, 2009, 17:31:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Hallo


vanochtend was het zo ver en reed ik rond 10 uur naar Stadium om eens te kijken en luisteren hoe zijn set in elkaar zat en ik moet zeggen..............daar is helemaal niets mis mee.

Zijn sharp lcd geeft erg mooie beelden en de blu ray is natuurlijk helemaal af.....die moet er bij mij dus ook komen.

Het kijken van een dvd is echt een belevenis bij hem, de kamer word echt gevuld door zijn speakers en wat dacht je van die stadium III in de hoek.....wat een beest van een sub.......dit geluid is echt beter dan bij mij thuis violent1 violent1.......maar hebben we weer wat te wensen.....toen hebben we nog een stuk stereo geluisterd en daar was gelukkig weinig verschil met mijn thuis situatie.....want het klonk super maar dat doet het bij mij thuis ook.

al met al was het leuk om iemand anders zijn set te mogen zien en beluisteren.....en Stadium is erg gastvrij en het was ook gewoon gezellig.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Stadium III

Fijn dat je het tof vond en zeker goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad

Binnenkort ga ik een wat grotere M&G houden dus voor de geintereseerde  :wink:

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cheese

Hallo Stadium,


Ik ben van de partij bij de m&g die gaat komen........ik heb gisterenavond wel gelijk thuis weer een vergelijk gemaakt met mijn eigen set en helemaal waar wat ik eerder schreef....stereo ongeveer vergelijkbaar en op dolby helaas moet ik daar mijn meerdere in jou set erkennen....geeft verder niets hebben we weer iets te wensen clown1

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge