nu klinkt het nog mooier

Gestart door cheese, november 09, 2008, 20:50:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Hallo Allemaal,


Vanmiddag is Stadium III bij mij langs geweest en heeft mijn installatie goed ingeregeld en de bk subwoofer die ik gekocht heb mooi geintegreerd in zowel stereo als 5.1.

Ik had zelf al wel een beetje wat ingeregeld maar nu is het toch echt wel een stuk beter en haal ik echt alles uit mijn 7001................en het was ook gezellig.......want je kent elkaar alleen van het forum en dan is het altijd even afwachten......maar het was echt een leuke middag.................


Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Stadium III

Kijk fijn om een mooie reactie te zien van een blije marantz owner

Idd hebben we veel verbeterd en gezorgd dat jij helemaal blij bent met je set !

Ow jah zet ff een pic neer van de front van heel het geheel !
want de BK is wel een mooi subpje !

Kees veel luister plezier !
pompom
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cheese

ik maak van de week even een foto met de frontjes van de boxen af....


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

ok mooi  8-) ,die Rob kan zeker een set goed afregelen  :yes: notworthy

grtz marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Vandaag is Kees zelf hier geweest en nu wachten op zijn reactie !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cheese

heb net een nieuw topic gemaakt.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge