Theo,maarten en jaspert op bezoek bij mij

Gestart door Stadium III, juni 19, 2008, 21:08:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Kan bij jou ook mooi zijn marco blu ray op de Sharp!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Ja ik weet het Rob,ik heb alleen nog zoveel andere dingen waar geld in gestopt moeten worden  frusty
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: Marco op juni 26, 2008, 12:25:08
Ja ik weet het Rob,ik heb alleen nog zoveel andere dingen waar geld in gestopt moeten worden  frusty
De spaarpot ???  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

nou eigenlijk wil ik ook een andere pc  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Vlearmoes

Nog even een verlaat ( door gezondheid en hagel/windschade) bericht van mij van de M&G bij Rob

Helaas kon Emiel (van het HT-forum) niet meekomen hij wilde zijn her examens toch een keer goed doen!  :angel:

Met de auto vol PS3 en bijbehorende spullen en mijn te verkopen setje zijn we naar het zuiden gereden, waar Jasper halverwege al gewassen en gestreken klaar stond  :yes:

Mij oude set hebben we vlak voor Rob`s woonplaats afgeleverd aan toekomstige kopers die er tot in de middag mee mochten spelen; daarna uitsluitsel!  :roll:

Bij Rob & Anouk werden we vanouds ontvangen met een lekker frisdrankje en versnaperingen op deze benauwde dag
Anouk zag er goed gegroeit uit;
en binnen kort worden Rob`s handen verder geboeid door een extra familielid pompom


De middag stond in het teken van de PS3 vergelijken tov DV7001 op de SR7001 en Schap HD LCD

DE vergelijking was erg leerzaam zoals je uit Rob analise kon lezen en ben het daar aardig mee eens  HB

Het kam er een beetje op neer dat geluid en beeld van een blu-ray (PS3) perfect werdt afgespeelt
maar bij gewone dvd`s toch een voorkeur gaat naar de dv7001 kwa geluid  niet kwa beeld daar komt ie aardig mee

de gewone cd`s horen echt niet in de PS3   daarvoor zul je toch een cd-speler moeten aanschaffen (CD6002)

De blauwige waas die op een LCD opviel was thuis op de plasma niet te zien ???
persoonlijk vink een plasma even rustiger aan doen evenals voor  de ogen ipv de scherpte van een LCd waar je toch aan moet wennen.

Al met al een geslaagde middag waaruit Rob al een conclusie heeft getrokken (een BD-speler)  pompom

Ik heb mijn conclusie getrokken op de thuisreis   aangekomen bij kopers van SR8500 en DV7600 bleken zij on de indruk van de prestaties (die legio zijn) en besloten tot overname.....dus mijn SR 8002 kon besteld worden  pompom
bij een leverrancier in het zuiden met een erg scherpe prijs !!  :wink:

De CD6002 moet nog even wachten op ook zeer aantrekkelijke aanbieders  shutup

In Heelsum aangekomen kregen we de eerste schrik met veel ontbladerde bomen (hagelbui) en hebben Jasper daar achtergelaten

Hoe dichter wij in de achterhoek kwamen hoe meer bomen er over de weg lag en hogroter de schade gevallen waren die we zagen; thuis in Neede hadden ze de volle laag gehad aan hagel en wind    en ben nog bezig om de onstane troep en schade op te ruimen en te vernieuwen
gelukkig was de auto met ons mee vandaag  :lol: en heeft geen deuken opgelopen    zoals talloze anderen hier wel hebben gedaan


Bedankt Rob en Anouk voor gast vrijheid
Kom weer eens deze kant op want er valt vast wel iets af te regelen met de sub ...nu deze aan de SR8002 en PS3 hangt ...zoals je al schreef  :yes: :roll:

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

over een tijdtje komen we weer langs theo eventueel met nummer 2 ! van de klein mannen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4