Marantz NR1200 - HEOS music - melding "no network connection"

Gestart door de_skileraar, juni 09, 2021, 17:02:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de_skileraar

Goedemiddag,

Ik heb sinds een aantal maandjes tot volle tevredenheid een Marantz NR1200. Nu heb ik sinds een kleine week de melding in het scherm "no network connection". Maar, als ik dat controleer, (voa het menu op de TV) heb ik gewoon een draadloze verbinding met mijn netwerk.
HEOS daarentegen vindt de versterker niet. Netwerk reset al uitgevoerd.
Na een herstart van modem en mesh-netwerk was er wel (tijdelijk) een connectie mogelijk. Althans HEOS werkt heel even (10 minuten), dus Spotify is aan, de melding blijft in het display (ondanks de kort werkende verbinding) en na een minuut of 10 gaat de versterker uit na een melding dat 'ie automatisch power-off gaat.
Op z'n zachtst gezegd vervelend.

Iemand een suggestie?

Dankjewel vast. Gr, Frank
Marantz NR1200
DALI Oberon 5

Marvin


de_skileraar

Ik had inderdaad al een paar keer gereset. Zonder soelaas.

Heb nu het gast-netwerk dat sinds anderhalve week communiceerde met de omvormer van de zonnepanelen uitgezet. Dat gast-netwerk lijkt er (het functioneert nu al een aantal dagen zonder haperen) voor gezorgd te hebben dat de verbinding van de versterker uitviel. Waarschijnlijk gevoelig voor twee netwerken op precies dezelfde frequentie. (Denk ik?)
Marantz NR1200
DALI Oberon 5

Marvin


de_skileraar

Marantz NR1200
DALI Oberon 5

Marvin