de sr6300 receiver uit de standby

Gestart door nedertwee, juni 07, 2021, 09:59:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nedertwee

vergeet je dat ik ook nog steeds een sr96 heb staan die heerlijk de f9818 laat trillen.maar omdat er geen betaalbare  vervanger is die qua vermogen en 4 hoofd speakers aan kan(geen hall)laat ik haar maar in eren herstellen.ze staan wel heel mooi naast elkaar,en allememaggies wat klonk het of dat er engelen in je oor bezig waren.en dat is absoluut de hoofd reden dat ik haar laat maken.of weet iemand wat beters in de categorie rond de 200 euro.ik heb er oren naar en vergeet niet de philips 633 niet(het is zonde om die weg te gooien dat was ze al namelijk)

nedertwee

na een wekend met goed nadenken en veel over leg en voor de rest geen reactie van af hier gaat de dame naar een reparateur.nou maar hopen dat het mee valt.als er interesse is over het verloop laat het weten dan horen jullie het van mij ieder geval bedankt voor de moeite en tot ziens
gegroet   

nedertwee

nou de kosten waren beetje hoog maar de dame gaat in plastic en krijg een kist op maat en gaat even de zolder op tot dat ik of iemand anders een donor dame heeft of dat er een oplossing is.geef niet op de dame heeft nog steeds meer onderdelen die goed zijn als kapot.ik weet ongeveer wat er vervangen moet worden.dus mensen als je iets heb waar mee ik deze oude dame weer leven in kan blazen alle hulp is welkom.