Interessante audio gerelateerde items op YouTube

Gestart door Nb, februari 13, 2021, 14:50:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

CiteerEn toch zijn er mensen die zeggen ja maar ik ......
(vult aan)
laat mij graag bedonderen
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: TurboMarco op mei 11, 2021, 10:57:51

https://youtu.be/kR12Ttuxobs

notworthy

Volg deze mannen op YouTube maar ze zitten ook in de sportschool vaak zo te zien aan hun bielzen van armen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Ik vind het vooral mooi om te zien dat slecht metende kabels zoals in het vorige filmpje te zien was , en dan met name de Audioquest er nog steeds geen hoorbaar verschil is.
Dat die Kimber zo goed meet had ik niet verwacht ,maar wat maakt het ook uit als je zelfs dat nog niet kan horen.

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: TurboMarco op mei 11, 2021, 11:34:15
Ik vind het vooral mooi om te zien dat slecht metende kabels zoals in het vorige filmpje te zien was , en dan met name de Audioquest er nog steeds geen hoorbaar verschil is.
Dat die Kimber zo goed meet had ik niet verwacht ,maar wat maakt het ook uit als je zelfs dat nog niet kan horen.

Nee klopt

Het zou ook wat zijn die zogenaamde veranderingen zou dus betekenen dat wij altijd naar iets slecht hebben geluisterd

Ben nog wel gecharmeerd van die eindbak van je ooit iets met 150 uit een aparte voeding en eindbak weet merk niet meer volgens mij maakte ze ook dacs of draaitafels

Help weet niet meer


ps: ik heb mooie kabels alleen voor de looks, van het weekend mooi klein tunertje Yamaha TX 10 gewoon met de bijgeleverde tulpkabel maar had nog een Monster 450 liggen

Je mag weer raden  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Audio Alchemy  :yes:

Niets mis mee met mooie kabels ,ieder moet voor zichzelf weten wat er aan de apparaten geknoopt word. claims dat het anders klinkt dan een "normaal" geprijsde degelijke kabel mag wat mij betreft wel achterwege gelaten worden.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: TurboMarco op mei 11, 2021, 11:45:07
Audio Alchemy  :yes:

Niets mis mee met mooie kabels ,ieder moet voor zichzelf weten wat er aan de apparaten geknoopt word. claims dat het anders klinkt dan een "normaal" geprijsde degelijke kabel mag wat mij betreft wel achterwege gelaten worden.

ooohh ja was een mooie versterker en leuke tijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: TurboMarco op mei 21, 2021, 23:10:10

https://youtu.be/zNHDbXAmY_0

diy altijd  notworthy

Net geleerd bij PS audio dat MDF stijver is als hout kan nooit klinken, alleen als je ze laat vallen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.