M&G bij Marco

Gestart door Paul, februari 03, 2008, 18:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

lol  :lol:

thom de tiepmiep  :schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Hoi,

Met een beetje mazzel heb ik Zondag een demo paartje DLS-R55 vloerstaande luidsprekers staan.
Ik wil heel graag muziekliefhebbers er van overtuigen dat dit hele mooie weergevers zijn ,met vooral een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding.

i keep you posted !

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op februari 19, 2008, 12:37:53
Hoi,

Met een beetje mazzel heb ik Zondag een demo paartje DLS-R55 vloerstaande luidsprekers staan.
Ik wil heel graag muziekliefhebbers er van overtuigen dat dit hele mooie weergevers zijn ,met vooral een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding.

i keep you posted !

greetz Marco
Ben benieuwd, nog een fototoestel meenemen of niet ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Paul op februari 18, 2008, 17:09:20
As zondag rond 13.00 uur bij Marco, en Thom mag ook mee  :lol: hello pompom en Mars heeft er ook zin an.
Misschien komt Maurice ook nog ff kijken dus het verslag volgt......en Thom zou ook zijn eigen verslag posten. HB :-D


yep , wij boys uit het westen, voeren ff een invasie uit daar in het oosten :wink:


grtz ik
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: Marco op februari 19, 2008, 12:37:53
Hoi,

Met een beetje mazzel heb ik Zondag een demo paartje DLS-R55 vloerstaande luidsprekers staan.
Ik wil heel graag muziekliefhebbers er van overtuigen dat dit hele mooie weergevers zijn ,met vooral een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding.

i keep you posted !

greetz Marco
Ja mensen het is zeker! ,de DLS R-55 staan Zondag hier  hello pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op februari 21, 2008, 11:24:36
Ja mensen het is zeker! ,de DLS R-55 staan Zondag hier  hello pompom

okeeeeeeeeeeeeeeee dan , ben hoogst benieuwd!!!!!!!!!

zie je zondag amigo HB

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Cd,s zijn uitgezocht  :-D.........hoop dat de rest er net zoveel zin in hebben als ik. pompom.
Bis morgen. byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

Zorg voor foto's jongens!

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Marco op februari 24, 2008, 11:53:21
tot straks boys  :lol:
Kom er zo aan, even mijn brood opeten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Yo!

Paul,Thom,Mars,en Maurice bedankt voor de fijne dag ,het was zeer geslaagd!!

We zijn weer een stuk wijzer geworden  :-D

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

zo weer een m&g erop

was zeker een leuk dagje zo, veel dingen vergeleken en verschillen gehoord. vooral het verschil in pre-amp was verblufent. er was echt een groot verschil te horen tussen de pre's. en een eindbak maarkt bijna geen verschil.
dus ik weet wat ik weer moet kopen  :-D

we hebben ook nog de dls een lange tijd beluistert wat hele mooi speakers zijn. ze kwamen goed laag, lager dan ik had verwacht. hoog en mid was ook zeer oke. en denk dat je voor die prijs zeer leuke speakers in huis haal notworthy

maar in vergelijking met de seasen van marco blijven ze wel achter maarja das ook niet heel gek als je kijk naar wat een dingen dat zijn.

von het een leuke dag zo, en heb ook weer veel dingen geleerd wat ook niet onbelangerijk is.
verder zijn paul,mars en ik donateur geworde want nu draait alleen mauriche op voor de betalingen dus allemaal geld storte he!!!
paul had nog een zooi foto's maar die kan om eenofanderen reden niet poste maar zodra dat verholpen is komen de foto's ook wel denk ik pompom

vielzweck

Citaat van: thom op februari 25, 2008, 13:30:25

8><

verder zijn paul,mars en ik donateur geworde want nu draait alleen mauriche op voor de betalingen dus allemaal geld storte he!!!

8><




wat, waar, en hoe?
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

thom

Citaat van: vielzweck op februari 25, 2008, 13:45:28
wat, waar, en hoe?
http://www.marantzforum.nl/site/ en dan links maar wij hebben het rechtstreeks bij mauriche gegeven