Problemen met B&W DM640

Gestart door InnocentFlu, december 07, 2020, 13:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Dat ligt er aan waar en door wie je het laat doen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

InnocentFlu

[Update]

Na het lezen van jullie reacties en het verder onderzoek doen vermoed dat ofwel de rolanden niet meer goed werken/zijn ofwel het niet meer gecentreerd zijn van de spoel/conus het probleem vormt/vormen. Ik wil ze daarom inderdaad aanbieden ter reparatie. Jullie enig idee waar ik dat goed/goedkoop zou kunnen doen? Ik heb onder andere goede verhalen gehoord over 'Total Speaker Repair''. Ik zou zelf voorkeur hebben bij het zelf vervoeren van de drivers/speakers maar als ik geen andere keus heb accepteer ik dat ook. Ik ben zelf woonachtig in Arnhem.

TurboMarco

https://link.marktplaats.nl/m1585040306

Je zou eens bij die man kunnen informeren.
Ik heb een prijsopgave voor een nieuwe rand van een 12 inch woofer gedaan en de prijs was heel schappelijk.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Daar komen mijn 12" surroundspeakers ook vandaan.
En toen ik een spreekspoel aan gort heb gedraaid heb ik die bij Henk terug gebracht.
Deze is toen voor €15,- gerepareerd, Henk is een topper...!

InnocentFlu

[Update]

Ik heb de speakers bij Henk (zie marktplaats link hier boven) gebracht en hij heeft ze gecentreerd. Het probleem is hier mee opgelost. Henk is een absolute aanrader als het gaat om het goed en goedkoop repareren van speaker(onderdelen)!

Bedankt voor jullie reacties!

Groeten

Marvin