Marantz Remote App erg slecht met IOS13

Gestart door Pim400, september 24, 2019, 20:39:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pim400

Hoi,

Ik zit op IOS13 en de Remote App is niet meer wat het is geweest: buttons zijn verdwenen. Aan en uit zetten doet het niet meer.

Wordt de app überhaupt nog geüpdatet of word ik verplicht om de MCR-603 nu al de deur uit te doen en een nieuwe versie met een wel werkende app?

Of is er een andere oplossing?




Pim400


xander32

Mooi dat het vanzelf is opgelost.

Voor in het geval dat er een IOS versie komt welke de betreffende app niet meer ondersteunt, heb ik er nog een Ipad2 met een oudere IOS versie liggen, enkel t.b.v. de bediening van de NA11s1.


Citaat van: Pim400 op september 24, 2019, 21:41:27
Opgelost met update naar IOS 13.1

Bert Poelman

Ik heb zelf de App "DeRemote" gekocht, en gebruik deze naar volle tevredenheid

xander32

Volgens mij is die enkel bedoelt voor de Marantz (en Denon) receivers 🙄

Citaat van: Bert Poelman op september 29, 2019, 12:37:18
Ik heb zelf de App "DeRemote" gekocht, en gebruik deze naar volle tevredenheid

Bert Poelman

Sorry, dacht dat de Remote app met alles van Marantz werkt, ik gebruik hem idd voor mijn NR

xander32

Evengoed blijft het een tip voor leden jet Maranzt receivers 👍🏻

agr64

Op android werkt de app nog wel. Heb daar ook regelmatig connectie problemen mee. Lees hij ziet de versterker niet in m'n netwerk.

Zelf gebruik ik eigenlijk altijd de webpagina van de versterker en ook van m'n netwerkspeler via een willekeurige webbrowser om de boel te bedienen. Geen idee of elk  apparaat deze heeft.

xander32

Citaat van: agr64 op oktober 05, 2019, 21:21:19
Op android werkt de app nog wel. Heb daar ook regelmatig connectie problemen mee. Lees hij ziet de versterker niet in m'n netwerk.

Zelf gebruik ik eigenlijk altijd de webpagina van de versterker en ook van m'n netwerkspeler via een willekeurige webbrowser om de boel te bedienen. Geen idee of elk  apparaat deze heeft.



Er is geen probleem (meer), zie onderstaande 😉

Zelf heb ik sowieso geen probleem ervaren, maar dat kan ook komen dat ik gedurende mre maanden de installatie amper heb gebruikt 😱

Citaat van: Pim400 op september 24, 2019, 21:41:27
Opgelost met update naar IOS 13.1

Zweef

Is er nog steeds niets beters uitgebracht? Zo ongeveer de slechtste app die ik ken.

Marantz en Denon onwaardig.
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Marvin

Weet niet hoe dan van Marantz eruit ziet, maar die van Denon werkt echt super.