Meet en Greet bij S.B. Marantz

Gestart door Paul, december 03, 2007, 20:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erwin

Ja iedere week een colum,

"Pauls Audiohoekje"

:-D :-D :-D :-D

grtz Erwin.
Citaat van: Paul op december 05, 2007, 16:34:49
Als ik tijd over hebt ga ik Maurice vragen om vast voor het forum te gaan schrijven. :lol:
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

Paul

Ongelofelijk eigenwijs de jeugd van tegenwoordig violent1.Zit ik op msn een forumlid de details van de meet & greet bij Wilfred te vertellen........en wat denk je ????? Gelooft hij niet dat Wilfred een aparte kamer heeft waar alle in zijn bezit zijnde vintage modellen staan uitgestald.

Bij deze: Wilfred :-D hello je hulp is geboden en misschien met de type,s en eventuele bijzonderheden.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WYWH

Hoe bevalt je sm-7 Paul?
En om met Achmed te spreken 'infidels!!!!!!!'

Paul

Citaat van: WYWH op december 05, 2007, 19:29:02
Hoe bevalt je sm-7 Paul?
En om met Achmed te spreken 'infidels!!!!!!!'

Ramon, ik weet uit je postings dat jij over vintage een andere mening hebt maar kan je zeggen dat ik er dik over tevreden bent.
Mag aannemen dat je m,n verhaaltje gelezen hebt en wat dat aangaat val ik onder de oude stempel hoewel er tegenwoordig beter te koop is maar dan gaan we het weer over het budget hebben wat je beschikbaar hebt of wat de gek er voor geeft.
Maar dan kan het een never ending story worden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: WYWH op december 05, 2007, 19:29:02
Hoe bevalt je sm-7 Paul?
En om met Achmed te spreken 'infidels!!!!!!!'
Shut up!
i will kill you!!!  :-o :-D

it isssss aggggmed!  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: erwin op december 05, 2007, 16:44:23
Ja iedere week een colum,

"Pauls Audiohoekje"

:-D :-D :-D :-D

grtz Erwin.
Zit er nog over te dubben of dit op het forum moet, of dat ik dit op de website plaats  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Paul op december 05, 2007, 18:50:47
Ongelofelijk eigenwijs de jeugd van tegenwoordig violent1.Zit ik op msn een forumlid de details van de meet & greet bij Wilfred te vertellen........en wat denk je ????? Gelooft hij niet dat Wilfred een aparte kamer heeft waar alle in zijn bezit zijnde vintage modellen staan uitgestald.

Bij deze: Wilfred :-D hello je hulp is geboden en misschien met de type,s en eventuele bijzonderheden.


wie was het dan slaan we hem in elkaar? clown1

Paul

Citaat van: thom op december 05, 2007, 19:47:57
wie was het dan slaan we hem in elkaar? clown1

Niet doorvertellen..zal het zachtjes zeggen ..het was thom. violent1 violent1 frusty
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op december 05, 2007, 19:50:54
Niet doorvertellen..zal het zachtjes zeggen ..het was thom. violent1 violent1 frusty
wie is thom?

WYWH

Citaat van: Paul op december 05, 2007, 19:35:32
Ramon, ik weet uit je postings dat jij over vintage een andere mening hebt maar kan je zeggen dat ik er dik over tevreden bent.
Mag aannemen dat je m,n verhaaltje gelezen hebt en wat dat aangaat val ik onder de oude stempel hoewel er tegenwoordig beter te koop is maar dan gaan we het weer over het budget hebben wat je beschikbaar hebt of wat de gek er voor geeft.
Maar dan kan het een never ending story worden.
Met die infidels doelde ik op die msn vrienden van jou die niet geloofden dat SoldeerBout Marantz een apart Vintagehok heeft. Wil de niet de suggestie wekken dat ik vintagelovers als infidels beschouw!

SB_Marantz

Citaat van: thom op december 05, 2007, 19:47:57
wie was het dan slaan we hem in elkaar? clown1

Komt wel als je ooit nog hier komt.  pompom
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM