Sub M&G we zitten vol !!!

Gestart door Stadium III, juli 20, 2017, 16:44:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

De special guest heeft zichzelf al geopenbaard...of het is een afleidingsmanoeuvre  :yes:  :-P

Het kan ook Cornelis zijn, die heeft tenslotte even vakantie  :-D

Mijn vermoeden laat ik maar even in het midden   8-)


*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pameijer

Heb nog een UMIK micje, neem ik wel mee voor de gein.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

... ik ga rijden, TomTom geeft een klein uurtje aan. Tot zo.

Rob46

Laat de reviews maar komen..... :-D

Zep

Nou, die kan wel van mij komen....ik moest helaas eerder vertrekken vandaag maar heb toch heel even kunnen genieten van de set van Rob  :yes:

Wow, er staan echt heel wat flinke luidsprekers/subs bij Rob opgesteld en dat zag er heel goed uit. Ik waande me midden in de film van Mad Max want het geluid kwam van alle kanten....echt mooi dit 3d geluid  HB
De power van de subs was echt gewelddadig te noemen maar tegelijkertijd heel vet....de druk die je in je lijf voelt heb ik het laatst gevoelt op een live concert lang geleden  :wink:
Op deze manier film kijken is een hele beleving op zich en ik begrijp waarom Rob trots is op zijn mooie en brutale  :angel: set. Muziek heb ik niet meer kunnen beluisteren aangezien ik weg moest maar wie weet komt er ooit nog een tweede keer.

In ieder geval leuk om mensen irl te leren kennen, Rob is een toffe gast met een aardige vrouw en erg gastvrij. Super lekkere Brabantse worstenbroodjes en volgens mij was ik op tijd weg om niet helemaal te ontploffen  :-D

Weer wat gezichten leren kennen van Paul, Wim en Marco, altijd leuk.....Robert kende ik natuurlijk al langer. Wel een meerwaarde wanneer je mensen iets beter kent.

Rob, nogmaals bedankt.....en excuses aan iedereen dat ik vandaag   de saaie peer moest zijn  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Rob46

Mooi omschreven Zep, zeker dat je het een brutale set noemt! Daar sluit ik mij bij aan. Wat een beleving is dat om een film zo spectaculair mee te maken.... :-)

xander32

Vandaag een gezellig dagdeel in huize Stadium gehad :yes:. Daar ontbrak het ons aan niets; o.a. worstenbroodjes en een bak M&M's. Dat zijn ondertussen vaste waarden tijdens een M&G in huize Stadium.

Voorts (aangenaam) kennis mogen maken met Paul en een plezierig weerzien met Jurgen, Marco en Wim.


Over de set van Rob (aka Stadium III) hoef ik niet veel meer te vertellen, deze is vooral heel erg inDRUKwekkend  met twee maal 15" op een kleine 3 meter afstand 😱. Op een gegeven moment zat ik buiten met Wim en Marco te praten, onderwijl Rob en Paul de set nog ff aan het werk zette; de druk van beide subs eas buiten nog duidelijk voelbaar 🤘🏻.


Rob (en Anouk), nogmaals dank voor de gastvrijheid en de overige heren voor de gezelligheid 👍🏻.

Stadium III

Heren en dame
Mag ik jullie weer bedanken om gezellig langs te komen !

Weer mooi om nieuwe gezichten te zien en te verbazen
Ook om ze goeie worstenbrood te geven van de beste bakker die we hier hebben kwa worstenbrood

Al had ik Wim gisteren al wel gezien is en blijft een dag als M&G zeer gezellig waar het persoonlijk bijkletsen zekers wel belangrijk is
We hebben Wim een HT infuus gegeven daar hij weer even op voort kan teren  :wink:

Wij hebben het top gehad dank jullie wel  HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Mooie verslagen van een geslaagde M&G.  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

TurboMarco

Top! super naar de zin gehad  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Mooi mannen dat jullie weer een top dag hebben gehad en hebben kunnen genieten van de set van Rob  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

lo

Kijk dat zijn weer mooie verhalen! Kan ook bijna niet anders als je te gast bent in huize StadiumIII en zo'n mooie top set mag aanschouwen, aan horen en mag beleven... :-D HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Ook weer thuis na een mooie zondag/maandag in het zuiden. Was weer erg nieuwsgierig naar de Klipsch set van Rob. Ik sta zelf al maanden surround droog en was wel toe aan een middagje knallen, nou dan ben je in Tilburg aan het goede adres. Je kunt altijd wel mieren**ken over details maar het was/is & blijft altijd genieten bij Rob. Een met zorg en liefde samengestelde set die iedereen eens zou moeten horen. Er zat echt wel wat ervaring op de bank maar iedereen was zwaar onder de indruk. Misschien optisch een nachtmerrie voor menig vrouw maar voor audioten een genot om te zien, horen en voelen. Rob & Anouk en familie bedankt voor weer een super fijne gastvrije dag. Dit zijn de redenen waarom ik het Marantzforum veruit het meest relaxte forum van het internet vind.

Rob, fijne vakantie en snel tot horens!!  :yes: notworthy notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES