1e M&G 2017 volle bak

Gestart door Stadium III, januari 03, 2017, 19:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Heren

Bij deze wil ik de aftrap doen voor een nieuwe M&G 2017
Gezellig wat bijkletsen en wat ht geweld om de oren gooien ,niet omdat het moet maar omdat het kan

Als je intresse hebt laat het weten en dan zullen we onder de aanmelding een datum prikken

Datum 19 maart

Deelnemers :
William is ok 19e
Rob is ok 19e
Leo is ok 19e
Wim zal er niet inzitten ivm verbouwing
Eventueel Joep ,ja zekers

We zitten vol !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Rob46

De eerste! Zet mij maar op de lijst  :yes: Echter, omdat ik jouw set al eens heb mogen aanschouwen en beluisteren, gaan anderen voor.....

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Ook jij bent welkom Marco :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Mooi initiatief Rob  :yes:.

Stadium III

Leek mij ook 2017 toch wel een jaar maken van meer M&G
Zelf ook tijd zoeken om meer mensen te bezoeken buiten de vaste kliek
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Cornelis1921

#7
Citaat van: Stadium III op januari 05, 2017, 20:57:09
Leek mij ook 2017 toch wel een jaar maken van meer M&G
Zelf ook tijd zoeken om meer mensen te bezoeken buiten de vaste kliek
Ik verkies toch "de vaste kliek", Rob, hoe denigrerend jouw woorden ook mogen zijn. Ik heb nu eenmaal weinig een zodanig persoonlijk contact om zomaar iemand uit te nodigen, en degenen die ik interessant vind wonen te ver uit de buurt van mijn domicilie (Leiden). Maar jij bent al wat langer lid van dit forum, dus ik kan mijzelf jouw woorden wel enigszins plaatsen.

P.S. En daarbij komt nog dat ik niet over auto beschik en dus op het O.V. aangewezen ben.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Ik ben beperkt in het reizen i.v.m. mijn rug problematiek maar een ieder is welkom hier in Veenendaal.
Alhoewel ik nog wel een paar wensen heb op audio gebied denk ik dat het toch leuk is om even te komen luisteren.
Daarbij ben ik wel benieuwd naar jullie bevindingen en punten van verbetering, niemand in mijn vriendenkring is zodanig met muziek bezig dat ik nooit goede feedback krijg.

Neem dan gerust je eigen cd's mee en/of usb stick, de set kan met beide overweg  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Stadium III

Citaat van: Cornelis1921 op januari 05, 2017, 23:14:13
Ik verkies toch "de vaste kliek", Rob, hoe denigrerend jouw woorden ook mogen zijn. Ik heb nu eenmaal weinig een zodanig persoonlijk contact om zomaar iemand uit te nodigen, en degenen die ik interessant vind wonen te ver uit de buurt van mijn domicilie (Leiden). Maar jij bent al wat langer lid van dit forum, dus ik kan mijzelf jouw woorden wel enigszins plaatsen.

P.S. En daarbij komt nog dat ik niet over auto beschik en dus op het O.V. aangewezen ben.
Zit idd al langer op forum en heb daar uit mensen zeker goed leren kennen,verder woon ik 5 min lopen van centraal station Tilburg
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

2e M&G 2017

:yes:


Citaat van: Brutus op januari 06, 2017, 00:27:52
Ik ben beperkt in het reizen i.v.m. mijn rug problematiek maar een ieder is welkom hier in Veenendaal.
Alhoewel ik nog wel een paar wensen heb op audio gebied denk ik dat het toch leuk is om even te komen luisteren.
Daarbij ben ik wel benieuwd naar jullie bevindingen en punten van verbetering, niemand in mijn vriendenkring is zodanig met muziek bezig dat ik nooit goede feedback krijg.

Neem dan gerust je eigen cd's mee en/of usb stick, de set kan met beide overweg  :-)

Cornelis1921

Citaat van: Stadium III op januari 06, 2017, 07:07:29
Zit idd al langer op forum en heb daar uit mensen zeker goed leren kennen,verder woon ik 5 min lopen van centraal station Tilburg
Dank je voor je reply, Rob. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Lijkt me leuk om je nieuwe set-up met andere luidsprekers in je nieuwe woonst te mogen beleven. Count me in  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Stadium III

Citaat van: lo op januari 06, 2017, 13:21:17
Lijkt me leuk om je nieuwe set-up met andere luidsprekers in je nieuwe woonst te mogen beleven. Count me in  :-D
Je staat erbij Leo
Nog 1 max 2 personen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4