Zijn we een stelletje individualisten aan het worden?

Gestart door Rob46, juli 15, 2016, 21:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Het lijkt zo, en ik hoor er inmiddels volgens mij dan ook bij. Helaas onlangs een wat grotere M&G wegens te weinig belangstelling gecanceld, verder weinig activiteit(en). Een tendens? Na de wereldwijde introductie van streaming is het op de fora een stuk rustiger aan het worden. Of staat dit los van streaming. Enfin.......

Het is zeer rustig met de M&G's. Onlangs bij Cor er een afgezegd. Xander (Robert) is volgens mij nog het actiefst geweest, met de introductie van de Glennies en natuurlijk de worstenbroodjes.....


Zep

Citaat van: Rob46 op juli 15, 2016, 21:28:37
Het lijkt zo, en ik hoor er inmiddels volgens mij dan ook bij. Helaas onlangs een wat grotere M&G wegens te weinig belangstelling gecanceld, verder weinig activiteit(en). Een tendens? Na de wereldwijde introductie van streaming is het op de fora een stuk rustiger aan het worden. Of staat dit los van streaming. Enfin.......

Het is zeer rustig met de M&G's. Onlangs bij Cor er een afgezegd. Xander (Robert) is volgens mij nog het actiefst geweest, met de introductie van de Glennies en natuurlijk de worstenbroodjes.....

Dat krijg je met  individuen die er vooral zitten om hun eigen set te profileren en niet eens  interesse kunnen veinzen voor mensen met een (in hun ogen minderwaardig) installatie. Zonder fora zitten ze alleen met hun dure set en dat is erg saai zonder podium. Heel individualistisch  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Stadium III

Mmmm ik wil best een wat grotere mee doen geen probleem,hier thuis ook geen enkel probleem
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

 notworthy

Citaat van: Stadium III op juli 16, 2016, 16:11:53
Mmmm ik wil best een wat grotere mee doen geen probleem,hier thuis ook geen enkel probleem

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Zep op juli 15, 2016, 22:09:32
Dat krijg je met  individuen die er vooral zitten om hun eigen set te profileren en niet eens  interesse kunnen veinzen voor mensen met een (in hun ogen minderwaardig) installatie. Zonder fora zitten ze alleen met hun dure set en dat is erg saai zonder podium. Heel individualistisch  :-P
Die zitten toch op high-end-forum!
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Vinyl_Fuchs

Nog Beterschap voor je pa. Was ik vergeten te vermelden.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Wij sloebers zijn veroordeeld tot het forum voor de plebs, het Marantzforum  :-D.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 17, 2016, 10:15:51
Nee, ik heb toch alleen maar een klein setje.

Citaat van: Zep op juli 17, 2016, 11:04:16
Gossie toch.... :wink:

Zep

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 17, 2016, 13:22:26
Nog Beterschap voor je pa. Was ik vergeten te vermelden.

Dank VF, het gaat al weer aan de betere hand, hij heeft althans weer praatjes  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: xander32 op juli 17, 2016, 14:12:01
Wij sloebers zijn veroordeeld tot het forum voor de plebs, het Marantzforum  :-D.

Haha Xander, wrijf het nog maar eens lekker in  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*


Cornelis1921

Er is een groot verschil tussen duur doen, duur hebben, en duur zijn. Voor mijzelf geld dat laatste. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *