M&G huize Rob46 zondag 29 maart 2015

Gestart door Rob46, februari 22, 2015, 14:49:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Voor wie eens in de Exposure sound (sound from the UK), met Canadese inslag (Totem Acoustics Hawks) en een fleugje Hollandse techniek (Metrum Acoustics Octave DAC 192Khz) geïnteresseerd is, ik houd zondag 29 maart aanstaande vanaf 13.00 uur een M&G. Alhier kan ik 3 gasten ontvangen........

Ik ga er van uit (?!) dat er in de aanlooptijd niets in mijn set zal veranderen, 8-) daarom is deze uitnodiging inclusief annuleringsverzekering.

Nog even een korte aanvulling; het betreft hier een eenvoudig setje waar nog zilveren schijfjes hoogtij vieren, dus geen streaming oid........

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Count me Rob!

Kan Cor eventueel vanaf Heemstede meerijden.

Cornelis1921

Citaat van: jrm op februari 22, 2015, 15:10:52
Count me Rob!

Kan Cor eventueel vanaf Heemstede meerijden.
Goed Marcel, doen we! pompom notworthy :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Het gaat goed met de kaartverkoop.......leuk Cor en Marcel!  :yes: Een tweede M&G kan ik ook organiseren als de tent uitverkocht is....

xander32

... ik ga het heel voorzichtig bij de raad van bestuur alhier, in de week leggen.
De zondag proberen wij zoveel als mogelijk vrij te houden om juist samen dingen te ondernemen.

Ik laat het je nog weten.

Rob46

Ik zal het leuk vinden als je ook hier eens het Britse geluid ervaart Robert, ik overweeg overigens nog een zaterdag sessie te organiseren.......

QuattroNL

Een M&G in huize Rob46 lijkt me erg gezellig en interessant (ook als zijnde Totem-fan)!
Ik ben graag van de partij.
Een zaterdag of zondag maakt mij weinig uit. Laat ik me voor nu maar inschrijven voor de zondag.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Rob46

Van harte welkom! @Robert, ik ga nog een zaterdagsessie organiseren. Voor jou wellicht, zoals je al aangaf makkelijker te plannen............

xander32

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw set. Al ken ik Totem maar ook Exposure al. Maar dan afzonderlijk van elkaar. Welk een huwelijk deze geven, dat moet ik nog gaan ontdekken :yes:. Maar dat kan haast niet anders dan fraai zijn. Het open, transparante van Totem met het vloeiende, muzikale van Exposure.


Citaat van: Rob46 op februari 22, 2015, 21:06:56
Ik zal het leuk vinden als je ook hier eens het Britse geluid ervaart Robert, ik overweeg overigens nog een zaterdag sessie te organiseren.......

Rob46

Robert, heb je een zaterdag in april waar je mogelijkheden ziet? Kijk ik ook even mee....

jowa

Pas geleden nog de oude set-up kort kunnen beluisteren voordat we toen richting Xander gingen.
Ik ben graag van de partij om te horen hoe het met de nieuwe spullen nu klinkt :yes:

Rob46

Citaat van: jowa op februari 22, 2015, 22:45:36
Pas geleden nog de oude set-up kort kunnen beluisteren voordat we toen richting Xander gingen.
Ik ben graag van de partij om te horen hoe het met de nieuwe spullen nu klinkt :yes:

Joost, eventueel in april op een zaterdag met Robert aansluiten? Als jouw planning dit uiteraard toelaat?

xander32

Ik laat het je spoedig weten; lig nu al op m'n rug :-).



Citaat van: Rob46 op februari 22, 2015, 22:44:46
Robert, heb je een zaterdag in april waar je mogelijkheden ziet? Kijk ik ook even mee....

WilliamB

Citaat van: Rob46 op februari 22, 2015, 22:46:51
Joost, eventueel in april op een zaterdag met Robert aansluiten? Als jouw planning dit uiteraard toelaat?
Misschien ook interessant voor mij  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3