Hulp gevraagd voor een speciale meet en greet

Gestart door capri9000, december 28, 2014, 11:00:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

capri9000

Hallo hopelijk staat het hier een beetje juist,en indien neen gelieve mij dan te verbeteren.Is er hier iemand die in de ruime omgeving van Breda,Tilburg,Eindhoven,etc woont die binnenkort richting Overrijsel moet?Wel ik woon dus in Belgie en had graag een versterker en dvd-speler gekocht van iemand die in Hengelo woont maar dit is bijna 700km heen en terug voor mij.Daarom wou ik het zo eens proberen,de set zou reeds betaald zijn en u kan deze gewoon mee naar huis nemen en ik kom deze dan wel bij u afhalen wanneer het past voor u.Ben ook bereid een bijdrage te betalen in uw benzinekosten.Wie o wie kan er mij helpen.......Alvast hartelijk dank mvg Steven...........Deze zou eventueel ook in de buurt van Arnhem kunnen opgehaald worden,moet nog overleggen met de verkoper Thanks

Maurice

Ik woon in Arnhem en moet 5 januari naar Vught.
Morgen ga ik naar Eindhoven, maar dat wordt te kort dag (ook vanwege verjaardag van mijn jongste zoon vandaag).
Maar misschien is er ook wel een treintje vorm te geven door meerder forumleden?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

capri9000

Okee alvast bedankt,ja Vught zou al prima zijn.Zal eens telefoneren wanneer deze eventueel in Arnhem kan gebracht worden,de verkoper zei dit is een optie maar ik weet ook niet of hij er zal zijn voor 5 januari  hello

mountainbiker

Citaat van: capri9000 op december 28, 2014, 11:00:18
Hallo hopelijk staat het hier een beetje juist,en indien neen gelieve mij dan te verbeteren.Is er hier iemand die in de ruime omgeving van Breda,Tilburg,Eindhoven,etc woont die binnenkort richting Overrijsel moet?Wel ik woon dus in Belgie en had graag een versterker en dvd-speler gekocht van iemand die in Hengelo woont maar dit is bijna 700km heen en terug voor mij.Daarom wou ik het zo eens proberen,de set zou reeds betaald zijn en u kan deze gewoon mee naar huis nemen en ik kom deze dan wel bij u afhalen wanneer het past voor u.Ben ook bereid een bijdrage te betalen in uw benzinekosten.Wie o wie kan er mij helpen.......Alvast hartelijk dank mvg Steven...........Deze zou eventueel ook in de buurt van Arnhem kunnen opgehaald worden,moet nog overleggen met de verkoper Thanks
Ik woon in Hengelo maar ga niet  richting Belgie.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

capri9000


QuattroNL

Ik woon iets ten westen van Arnhem en we zijn voornemens ergens van de week een keer naar Tilburg te gaan.
Als ik iets mee moet nemen ofzo dan kan dat best.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

capri9000

Heb het kunnen regelen,ga morgen zelf tot daar fietsen.Heb nog een paar afspraken in Nederland en zal metéén maar mijn hele auto vullen.Een kleine 1000 km eer ik terug thuis ben,maar ach een mens moet iets doen op een zaterdag hee  :schater: Toch bedankt voor de reactie's en de medewerking