'Op de bank bij Xander32'

Gestart door Rob46, november 23, 2014, 20:41:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#15
Citaat van: Whisper.nl op november 24, 2014, 11:31:51
Mooie verslagen van een geslaagde M&G.  pompom

Mee eens Xander, het is leuk om mensen te ontmoeten met dezelfde passie voor muziek(luisteren).

Komt er een totaal andere muziek smaak voorbij maar de "liefde"ervoor is zo leuk om dat te mogen ervaren.

Groet Whisper  byebye
En hoe komt het dan sommigen, vooral mannen, zich zo vreselijk druk kunnen maken over de "imperfecties" op het gebied van hun hardware? ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: Cornelis1921 op november 24, 2014, 11:44:44
En hoe komt het dan sommigen, vooral mannen, zich zo vreselijk druk kunnen maken over de "imperfecties" op het gebied van de hardware? ;-)
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op november 24, 2014, 11:44:44
En hoe komt het dan sommigen, vooral mannen, zich zo vreselijk druk kunnen maken over de "imperfecties" op het gebied van hun hardware? ;-)

Rare opmerking(en). Bij diegene waar ik op een M&G ben geweest is dit nooit besproken.

Ik heb imperfecties maar dat heeft niks met mijn hardware te maken.


byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op november 24, 2014, 12:57:26
Rare opmerking(en). Bij diegene waar ik op een M&G ben geweest is dit nooit besproken.

Ik heb imperfecties maar dat heeft niks met mijn hardware te maken.


byebye
Nee Hans, dat druk maken om de hardware imperfecties gebeurd zelden of nooit openlijk op M&G-niveau, maar veeleer in de privésfeer van de individuele liefhebber, want waar komt anders de upgraditus vandaan...?
Bij mij is er sinds enige tijd alleen sprake van uitbreiditus, en nu met de komst van nieuwe CD6005 van downgraditus. Voor mij telt kwaliteit wel degelijk, maar dat is voor mij steeds minder afhankelijk van het prijskaartje dat er aanhangt; ben ik eindelijk genezen? Goede hardware hoeft niet duur te zijn. Slimme reclame en slimme marketing zijn de tools waarmee de industrie ons wil laten geloven dat duurder ook automatisch gehoormatig beter is. Nu, wat degelijkheid en duurzaamheid beslechten de prijsveschillen vaak wel het pleit voor de duurdere gear, maar gehoormatig zijn de verschillen nog altijd discutabel. Tot zover off-topic.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Citaat van: Cornelis1921 op november 24, 2014, 13:17:14
Nee Hans, dat druk maken om de hardware imperfecties gebeurd zelden of nooit openlijk op M&G-niveau, maar veeleer in de privésfeer van de individuele liefhebber, want waar komt anders de upgraditus vandaan...?
Bij mij is er sinds enige tijd alleen sprake van uitbreiditus, en nu met de komst van nieuwe CD6005 van downgraditus. Voor mij telt kwaliteit wel degelijk, maar dat is voor mij steeds minder afhankelijk van het prijskaartje dat er aanhangt; ben ik eindelijk genezen? Goede hardware hoeft niet duur te zijn. Slimme reclame en slimme marketing zijn de tools waarmee de industrie ons wil laten geloven dat duurder ook automatisch gehoormatig beter is. Nu, wat degelijkheid en duurzaamheid beslechten de prijsveschillen vaak wel het pleit voor de duurdere gear, maar gehoormatig zijn de verschillen nog altijd discutabel. Tot zover off-topic.

Heel even dan nog; Cor, je kan je afvragen of de 6005 wel een downgrade is? Ik ben hier stellig niet mee eens!!

xander32

Begin komend jaar zal ik nog weer een M&G opzetten en anders weet je mij ook wel te vinden :yes:.


Citaat van: QuattroNL op november 24, 2014, 11:10:54
Klinkt als, wederom, een erg geslaagde M&G  pompom
En idd allemaal mooi omschreven.

Ik kom graag nog een keer luisteren bij Robert. Had de Tannoys al eens even mogen beluisteren maar dat was nog met de PM15. Nu ze én ingespeeld zijn én aangestuurd worden door de PM11 ben ik meer dan benieuwd naar de huidige sound.

QuattroNL

Citaat van: xander32 op november 24, 2014, 19:09:39
Begin komend jaar zal ik nog weer een M&G opzetten en anders weet je mij ook wel te vinden :yes:.
Top! pompom
Mocht je tussen kerst en oud-en-nieuw vrij zijn dan is dat een optie. Maar PM me maar als je ergens een dag(deel) beschikbaar hebt  8-)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

WimPeu

Hoop er ook eindelijk een keer bij te kunnen zijn alhoewel mijn agenda (met dank aan oa Arjan  :-o ) bomvol zit. Die Tannoys lijken me prachtig!  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Jullie gaan naar allerlei concerten soms?

Citaat van: WimPeu op november 24, 2014, 20:52:50
Hoop er ook eindelijk een keer bij te kunnen zijn alhoewel mijn agenda (met dank aan oa Arjan  :-o ) bomvol zit. Die Tannoys lijken me prachtig!  notworthy

Marantz 81

Leuke verslagen om te lezen ,ben ook heel benieuwd naar de Tannoy,s  :yes:

xander32

Komt goed mannen. Maar niet dit jaar meer. Heb al teveel in mijn agenda staan, of ik moet idd. ergens rondom de feestdagen nog een plekje vinden :roll:.

Ik wil eerst een aantal niet-audio gerelateerde bezoekjes afleggen; weer eens een avondje stappen met kameraden uit de Achterhoek en ik heb er ook nog een tweetal etentjes tegoed. Prioriteiten stellen :yes:.

WimPeu

Citaat van: xander32 op november 24, 2014, 20:55:31
Jullie gaan naar allerlei concerten soms?

Yep, donderdag as bv naar The Scorpions, later nog Toto en Simply Red , TT Assen en de F1 in België.  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Toto lijkt mij ook bruut, maar krijg hier niemand mee :x.

Citaat van: WimPeu op november 24, 2014, 21:53:10
Yep, donderdag as bv naar The Scorpions, later nog Toto en Simply Red , TT Assen en de F1 in België.  HB

WimPeu

Citaat van: xander32 op november 24, 2014, 22:01:53
Toto lijkt mij ook bruut, maar krijg hier niemand mee :x.

Koop een veldkaart en we zien mekaar daar.  pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Tempting!

Draai afgelopen tijd ook vaak hun live album Live in Poland, die is er goed.

Citaat van: WimPeu op november 24, 2014, 22:05:46
Koop een veldkaart en we zien mekaar daar.  pompom