Marantz NR-1602 Beeld Switch

Gestart door flipmoo, september 01, 2014, 15:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flipmoo

Hallo,

Ik ben nu al een tijdje trotste bezitten van de  Marantz NR-1602. Ik ben ik veel opzicht erg blij met dit ding.
Er is alleen 1 instelling die helemala in het begin even gewekt heeft en daarna nooit meer.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
Ik heb hem me tv aangesloten via hdmi op bridge mode zodat die 2 kanten op communiceerd. (gaat me tv aan dan gaat de recicver ook aan, volume etc...) nu heb ik op 1 van de HDMI poorten me mac mini aangesloten (in mijn geval op de sat aansluiting.)
Als ik nu TV aan het kijken ben. en ik druk 2x op sat dan schakelt die niet over naar het beeld van de mac. Maar als ik bijv eerst naar tuner ga (2x drukken) dan zie ik het beeld van de tuner (werkt ook bij net/usb) en als ik vandaar naar sat ga dan kom ik wel op de mac. Als ik vervolgend terug naar  tv wil vanuit me mac dan lukt dat wel prima.
Weet iemand hier de oplossing voor? het heeft wel heel kortstondig gewerkt. En ik weet helaas niet was er veranderd is. Ik heb hem al eens helemaal opnieuw ingesteld.... maar kan het niet vinden.

Kan ik iemand mij ook uitleggen wat exact het doel ik van 2x drukken op een kanaal?

Groet koen

flipmoo

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

flipmoo

Ben bang dat dit onopgelost blijft...