M&G bij Rob / Stadium III

Gestart door Paul, september 18, 2007, 22:04:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Zoals misschien bekend is Rob / Stadium III bij mij thuis geweest om de sub af te regelen en kreeg een uitnodiging om bij hem thuis eens naar zijn HT set te komen luisteren
Deze uitnodiging kon ik niet afslaan en omdat Thom ook Rob zijn zooitje wilde horen zoals hij dat omschreef gaat hij as zondag mee.
We hebben afgesproken dat ik de foto,s maak en Thom het verslag erbij maakt.

Wordt vervolgd............... byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op september 18, 2007, 22:04:03
We hebben afgesproken dat ik de foto,s maak en Thom het verslag erbij maakt.
Volgens mij een slechte rolverdeling  clown1
Ik stel voor dat Thom de foto's maakt en Paul het verslag, dan kunnen wij ook nog mee genieten  :-P
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

haha, wat zijn we weer aardig. was paul's idee hoor :-P

Paul

Citaat van: Maurice op september 19, 2007, 00:10:30
Volgens mij een slechte rolverdeling  clown1
Ik stel voor dat Thom de foto's maakt en Paul het verslag, dan kunnen wij ook nog mee genieten  :-P

Het idee hierachter is dat Thom dan aan zijn grammatica kan werken.
Maar wat mij betreft mag het ook andersom.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mahansz

een lesje spellingscontrole kan inderdaad geen kwaad  :-P :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

thom

jullie hebben de les "hoe zeik ik iemand af" al gehad geloof ik he byebye

p.s. ik zit er niet mee hoor :-P

Stadium III

Dit is krietiek met een knipoog  :-P :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: thom op september 19, 2007, 20:06:08
jullie hebben de les "hoe zeik ik iemand af" al gehad geloof ik he byebye

p.s. ik zit er niet mee hoor :-P

Thom komt allemaal goed ik schrijf het verslag en jij maakt de foto,s.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op september 19, 2007, 20:38:06
Thom komt allemaal goed ik schrijf het verslag en jij maakt de foto,s.
weet je wat we doen het samen clown1

Stadium III

Van ieder zijn eigen kritiek en verslag van de luisterdag  :wav:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

We gaan er iets leuks van maken.  HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul


Was een gezellige dag veel gezien en beluisterd,gaan Thom en ik nog een verhaal bij breien.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

#14
Zo mijn eerste M&G zit erop, en het was een suc6.

Samen met paul naar robbie toe gereden, we waren er rond 11 uur. We zijn lekker in de bank geploft en hebben eens naar zijn set gekeken. Buiten om dat het er schitterend uit ziet klinkt het ook nog eens geweldig.

Wat vooral opvalt is dat hij alles perfect op elkaar heeft afgestemd, alles klopt tot in de kleinste puntjes. De speakers en sub vullen elkaar perfect aan, en staan goed opgesteld. En ook de kennis van Rob over de dingen op elkaar afstemmen is wel weer gebleken.

De rel heeft wel weer zijn naam eer aan gedaan. Hij stond net over de helft van zijn volume maar het was al heftig. Hij is zeer krachtig en kan alles mee laten trillen zonder dat je een dreunend bas krijgt. en ook als je kijk naar al de aansluitingen en instellingen die erop kunnen zie je dat het het echte werk is. Dus ik weet waarvoor ik moet sparen. :-D


De tv was ook schitterend, heel groot beeld en heel scherp. Via de hmdi aangesloten ga een heel mooi scherp beeld en het was net alsof je in de bios zat.


Wat ook goed opviel was dat robbie zeer zuinig zodra er iemand te dicht  in de buurt kwam werdt die goed in de gaten gehouden. Maar meer dan terecht want het is iets om trots op te zijn.

En ook zijn nieuwste aanwinst, de hond was leuk. Die heeft lekker liggen slapen en zich een beetje bemoeit met ons. En ook die rest van de dierentuin was lekker bezig met de rust te verstoren.

en we hebben lekker een beetje lopen praten en hebben aardig wat film's gezien en mooie muziek geluisterd.
dus het was zeker een leuke dag, en het is zeker voor herhaling vatbaar.  pompom

Dus bedankt voor de gastvrijheid en waarschijnlijk tot wederziends

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
en paul zijn mening en idee van het geheel:

Zoals met Rob / Stadium III was afgesproken was vandaag de dag op een echte HT set te gaan beluisteren.
Rond 11.00 uur waren we In Tilburg en werden welkom geheten door Rob en Anouk.
Zoals gebruikelijk eerst wat gebept over de set het forum en de shootout part II die er nog niet is geweest.

Hierna het echte werk want daar waren we voor gekomen, dus Rob vroeg wat we wilde horen en zien.
Want behalve een Marantz HT receiver en een Marantz DVD speler met HDMI aansluiting was de bovenste etage van het meubel bezet door een Sharp lcd tv met een beeldkwaliteit waar een bioscoop jaloers op is.


We zij begonnen met de dvd Finally.....The First Farewell Tour van Phil Collins live uit Parijs.


De suggestie van een forumlid dat een Rel Stadium III niks aan muziekweergave toegoegd verwijs ik naar het land der fabelen.
Ongeloofelijk wat deze "kast" teweegbrengt, ook omdat we een vergelijking hebben gemaakt : met en / zonder. ( Maar niet wat Joep in een topic bedoelt).


Na good old Phil kon Mike Oldfield met: Tubuler Bells III live performance in London de keuze van Rob voor een Rel nogmaals bevestigen.
Deze keuze was expres gemaakt omdat Rob dit muziek stuk al eerder op mijn set gehoord had en eeen vergelijk voor Rob noodzakelijk was.
En wat blijkt wederom: het zelfde oordeel als bij Phil Collins.

Ook de dvd The Wall van Roger Waters was een muziek spektakel en zo en dat geldt ook voor Pink Floyd.

Als afsluiting heeft Rob de dvd Cars opgezet, is een leuke film waar ook de rears, duidelijk lieten zien waar ze voor stonden.

Een hele leuke middag waar een ieder weer z,n verhaal in kwijt kon en Rob en Anouk bedankt voor de gastvrijheid en dit soort middagen zijn voor herhaling vatbaar.

Oh, en voor Marco............viel best wel mee de hoogte.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
hierbij ons verslag