EN NU KOMT DIE VOLGENDE MEETING ER; EN RAP EEN BEETJE!!!!!!!

Gestart door D.A.R.R.Y.L., september 07, 2007, 14:25:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

D.A.R.R.Y.L.

Bij Marco (mocht toch  :-D ), en wie komt er?
Op een zondag niet ver van hier...

Stadium III

Hahaha

Ik ga zondag ff naar de laaste voor mijn lijstje momenteel

Over een tijdje gaan we weer nu teveel tegengas van vriendin

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Sorry guys  :oops:,ik ben de komende twee maanden erg druk met mn werk,de enige dag dat ik voorlopig vrij ben is de Zondag,nu ligt het wel in de planning dat de meeting op een Zondag kan plaatsvinden maar nu even niet!,ik moet ook aan mn gezin denken en dat heeft op het moment de hoogste prioriteit,ik hoop en neem ook aan dat jullie daar alle begrip voor hebben.

In de maand November kan het wat mij betrefd los gaan  :-D

ps,Ramon je capslock staat/stond aan  :lol: :lol:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ow ja,

S(soldeerbout)B je krijgt heus je 3600 wel een keertje terug hoor  :-D :-D :-D :wink:,de komende drie Maandagen moet ik werken......zucht
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

D.A.R.R.Y.L.

Nee hoor, CAPS was bewust aan...
Normaal schreeuw ik alleen in kleine letters  :evil:

Al die vriendinnen toch, neem een vrouw zoals ik; nul problemen.

TurboMarco

Vrouwen en audio gaan meestal niet goed samen nonono,hier geen last van dus tegen het einde vd APK word er niets ingeruild  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Uitwijken naar mijn huisje is ook nog een mogelijkheid voor de zeer ongeduldigen  :wink:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Stadium III

Hier mag ook maar ikzelf weg wordt moeilijker

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

SB_Marantz

Citaat van: Stadium III op september 08, 2007, 08:29:25
Hier mag ook maar ikzelf weg wordt moeilijker

Stadium III

We laten je wel weten wie er waren  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Wat mij betreft volgende week al.
Duurt wel een beetje erg lang.

Er blijkt veel behoefte te zijn aan versterker vergelijk.
Dus de oude insteek; budgetset samenstellen, lijkt een beetje van de baan te zijn.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mahansz

opzich wil ik er ook wel bij zijn, maar 'k heb het wel vrij druk op dit moment. Hangt eigenlijk ook af van waar het gehouden wordt....
het kan ook wel bij mij, maar dan houdt het met 5 รก 6 man op (qua ruimte..)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

Waarom zo eigenlijk rap?
Begint het te jeuken?

Wachten duurt altijd te lang  :mrgreen:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

alo

Mijn huis is te klein , maar mijn tuin is groot .  Hahahaha dan doen we een shoot out binnen met twee personen , en een bbq buiten voor het hele forum ............... ooit  :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

D.A.R.R.Y.L.

Jongens, zelfs een kabinetsformatie gaat in dit kikkerlandje sneller  :cry: